Ger, Polo 6R BM

Re: Ger, Polo 6R BM - grille highline hoogglans zwart en led

heeren bedankt voor de complimenten ;)

groeten ger

Ziet er goed uit Ger, die grill is echt heel mooi!

Re: Ger, Polo 6R BM - vw logos zwart/chroom

Ger zei:
dan heb ik je denk ik wel gezien daar
je komt dus van Venlo?
bij het magazijn word je altijd goed geholpen vind ik
en heb je alleen polo 6r of nog niet ?

groeten ger

Jup kom uit Venlo!

Sjoerd is altijd even vriendelijk en staat altijd klaar om te helpen! Maar dat geldt uiteraard ook voor zijn collega's in het magazijn, service en verkoop :mrgreen:

Mijn Polo wordt hopelijk over 2 weken uitgeleverd, ze moeten hem nog even klaar maken 8-)

heeren nogmaals bedankt voor de complimenten ;)

[resize=640:2y8buyxf]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8Z6NJRGK.jpg[/resize:2y8buyxf]

groeten ger

Proper!!
Heb mijn Gti grill 2 maandjes te vroeg gekocht :(

edit: Door de lichtinval heb je net letters in de grill.. Ik krijg spontaan een brillant idee Ger 8-)

Smartie86 zei:
Proper!!
Heb mijn Gti grill 2 maandjes te vroeg gekocht :(

edit: Door de lichtinval heb je net letters in de grill.. Ik krijg spontaan een brillant idee Ger 8-)

en wat voor idee heb je Smartie?????

groeten ger

Ger, Moest je nu op een of andere manier een badge met motorisatie-letters kunnen 'laten zweven' linksboven de chrome strip.. Niet simpel, maar lekker vet!!

edit: ga mn mening moeten herzien: denk niet dat een badge past in de plaats boven de chrome strip.. Als ik weet dat de gti badge een derde of bijna de helft van de grill inneemt...
Of je moet kleine lettertjes nemen..

zal zeker leuk staan ja, heb hetzelfde, alleen 'zweven' ze niet maar zitten ze met dubbelzijdig tape

[resize=600:3n0yijhh]http://img24.imageshack.us/img24/9458/imag0122u.jpg[/resize:3n0yijhh]

Hell yeah!!!
Alleen zou ik ze linksboven plaatsen en met tdi, maar dit is wat ik bedoelde!!
Tnx Dave..

Grtz

Smartie86 zei:
Hell yeah!!!
Alleen zou ik ze linksboven plaatsen en met tdi, maar dit is wat ik bedoelde!!
Tnx Dave..

Grtz

maar polo Dave heeft ze toch linksboven (je bekijkt het altijd van de bestuurders stoel ) ;)

groeten ger

ja het is maar net hoe je kijkt :P wou het eigenlijk aan de bijrijders kant maar omdat de letter A precies parralel loopt aan het schuine vlakje aan de bestuurders kant leek het wel of het ervoor gemaakt was :) Al met al een subtiele maar zeer mooie oplossing

Re: Ger, Polo 6R BM - vw logos zwart/chroom

Ger zei:
peterbaarlo zei:
er zijn meerdere reflex silver polo's in onze regio, zie ook regelmatig er een rijden met r32 velgen 18 inch in blerick.

ik rij bijna iedere dag baarlo-venlo- eindhoven en weer terug

dat is Roel 83 denk ik hij komt uit Roermond hij heeft ook die r32 velgen hij zit ook hier op het forum

groeten ger

Ik heb 17'ers. Maar vlgs mij rijdt er in Venlo iemand met 18'ers. Ik kom nauwelijks meer in die regio. Rij dagelijks Roermond-Weert. Ben wel afgelopen dinsdag in Maasbree geweest (Enexis). Wellicht dat ik toen gespot ben?

Maasbree. En dan kom je niet even op bezoek ofzo?? :P

Ehm... wil je soms een 10kV transformator kopen? Dan kan ik wel even langskomen voor advies hahaha

Nou je kunt ook een keer meekomen als jullie van enexis een mooie crafter bij ons komen brengen voor onderhoud of reparatie.

Einde Topic vervuiling!

@ Ger, ik ben nu al benieuwd naar het resultaat zaterdag ;)

Bas zei:
Nou je kunt ook een keer meekomen als jullie van enexis een mooie crafter bij ons komen brengen voor onderhoud of reparatie.

Einde Topic vervuiling!

@ Ger, ik ben nu al benieuwd naar het resultaat zaterdag ;)

zou hij dan eindelijk blinken ?????
ik hoop het van wel eindelijk
word tijd ;)

groeten ger

auto word vandaag goed onder handen genomen door emiel 10
we zijn benieuwt naar het resultaat
maar dat zal wel goed komen als je naar Bas zijn polo kijkt ;)
vanavond is hij klaar

groeten ger

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!