Ger, Polo 6R BM

Re: Ger, Polo 6R BM - nieuwe foto's pagina 16

Leuke plaats met die graffiti muur! Misschien in het vervolg wel de plaatjes eerst klein beetje verkleinen, met die resolutie duurt het hier een halve minuut om 1 foto van jou te laden haha Big Grin
 
Re: Ger, Polo 6R BM - nieuwe foto's pagina 16

RIP.jpg


:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Oei oei, dat zijn altijd de minder leuke berichten. Geen persoonlijk letsel, hoop ik?
Dat je flink baalt, kan ik begrijpen. Je had erg veel werk van je BM gemaakt.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Ik hoop vooral dat je er zelf niets aan hebt over gehouden? En was je in fout? Als je kan, wil je foto's posten van de schade ? Zijn er vitale onderdelen geraakt of enkel carrosserie schade?
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

nee heb gelukkig zelf niks , de auto heeft wel behoorlijk wat schade maar volgens de geleerde niks ernstig auto is gewoon recht
ja het was mijn eigen schuld het was glad en het was in 2 sec gebeurt toen zat ik tegen de boom
alle delen voor zijn stuk en 2 airbags zijn er uit staat nu bij de schade hersteler van auto arena hoor volgende week er meer over zal proberen dan wat foto's te maken


groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

polo is goed te repareren is alleen schroefschade maar ik weet nog niet wat ik wil moet er goed over naar denken misschien een andere polo ????

groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!