Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oke, werken ze nu wel?Foto's werken niet
Oke, werken ze nu wel?
Ik heb mijn album openbaar gemaakt en de instructies gevolgd volgens de instructie van'' foto's uploaden op het forum'', wat vreemd! weet jij een goede externe site om de foto's om te zetten tot een code?Nee. Je kan ze toevoegen door je post aan te passen en te kiesen voor de knop 'Bestanden uploaden'.
Aah oke, vandaar! Ik heb het nu via een andere internetsite gedaan, en de links erin geplakt, dankjewel!Je album stond niet correct gedeeld.
Nu wel.
Bovendien had je de verkeerde koppeling gedeeld.
de koppeling met (img) moet je plaatsen.
Mooie wagen.
Mooie auto, nog plannen? Chippen, overige (OEM) mods?
Maakt overigens niet veel uit, uiteindelijk ziet het er hetzelfde uit als nu.Aah oke, vandaar! Ik heb het nu via een andere internetsite gedaan, en de links erin geplakt, dankjewel!
Mooi, we verwachten hier natuurlijk wel wat update foto's als het zo ver isGa vanavond de naven en remklauwen in de originele kleur terugbrengen, verder heb ik golf 7 R badges besteld voor op de zijkanten en een r-line badge voor in de grill.
Verdere plannen zijn een ander stuur en maybe Led koplampen als de rekening weer wat is bijgevuld
Mooi, we verwachten hier natuurlijk wel wat update foto's als het zo ver is
OEM led of bijvoorbeeld de Golf 7 U-Tube LED?
Mooie Polo staat er heel goed bij zeker in het zwart![]()
Ja absoluut mee eens, denk dat ik op korte termijn eerst gewoon xenon erin ga zetten, heb jij hier ervaring mee ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.