Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben er benieuwd naar je reactie met de oplossing, heb al contact gehad met verschillende lui en dan blijkt het niet zo simpel te zijn.Met VCDS kun je de klok gewoon naar de Polo zetten. Klusje van, wat 5 minuten?
Ik moet ook nog werken heBen er benieuwd naar je reactie met de oplossing, heb al contact gehad met verschillende lui en dan blijkt het niet zo simpel te zijn.
Klopt maar dat is niet voldoende!Ik moet ook nog werken he
Onder de lange codering heb je keuze uit diverse auto's. Polo 6R is 04 en dan de ROW versie.
De teller alleen heeft €460 gekost, dit omdat ie nieuw bij de dealer is besteld. Een MFA+ 6r diesel teller heb ik tot nu toe nog niet gevonden en heb sterk het vermoeden dat deze er ook niet zijn fabriek af dan.Wat heeft het je nu totaal ongeveer gekost ??
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.