Ik bedoel ermee te zeggen dat het niet altijd mooi past op de auto.Ook nogal kort door de bocht.. imitatie is niet meteen rommel.
Die heb ik ook al gezien ja. Wachten tot ze hem WRC gaan bestickeren. Althans dat was wel het plan. Motorruimte is echt goed gevuld bij die R WRC :lol:. Toen ik een keer mn auto op ging halen na onderhoud gingen ze alle auto's verplaatsen. Heb toen die Polo dus "in action" gezien. Echt een mooie bak, alleen echt te duur imo.Toevallig vanmiddag nog even gaan kijken bij een WRC in Eindhoven.
Vreemde tent voor mij hoeft t al niet meer. Zoek wel ff doorDacht ook wel dat het imitatie was? Zeker aan die prijs met alle grilletjes er al bij. Wel zonde dat er op de site staat uit voorraad maar dat je toch 2maand moet wachten dan.
Bom van een wagen en loopt als een malleDie heb ik ook al gezien ja. Wachten tot ze hem WRC gaan bestickeren. Althans dat was wel het plan. Motorruimte is echt goed gevuld bij die R WRC :lol:. Toen ik een keer mn auto op ging halen na onderhoud gingen ze alle auto's verplaatsen. Heb toen die Polo dus "in action" gezien. Echt een mooie bak, alleen echt te duur imo.
Niemand die me kan helpen?
Zocht simpel op Polo 6R R-line en kwam meteen hier uit:
OEM-Tuning.nl | VW polo 6R R-LINE
Een R-line pakket, en verkopen ook losse onderdelen. Of het past durf ik niet te zeggen want daar heb ik geen verstand van. Beetje Googleén brengt je dus al aardig ver
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.