Gezocht: Schroefset 6R 1.6 TDI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is je budget ongeveer? Ik heb altijd AP schroefsets gehad (+-500), ook op mijn polo 6R 1.6tdi had ik die. Reed goed, ging voldoende laag, niet te hard en ook niet stuiteren. Enkel voor mijn nieuwe auto ga ik eens een stapje hoger proberen en een bilstein schroefkit proberen.
ik wil het ap schroefset wel van je overnemen anders ?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi caya 
Ik zou voor ap gaan is een goede en betaalbare set . Ap is een merk van KW dus met de kwaliteit zit het wel goed. Wat ik niet zou doen is zulke setjes van 250 euro dat is vragen om problemen. Kijk op het internet zal vast wel een autostyling zaak bij jou in de buurt zitten wel voor jou een leuke prijs zo'n set kan kopen.
 
VW  Polo GTI  1.8 20V Turbo 
Heb zelf een set van ST, is eigenlijk de opvolger van Weitec, wat ook van KW is.
ST zit beetje tussen AP en de KW V1 in (in ieder geval qua prijs, of er echt kwaliteitsverschil is weet ik niet).
Deze set bevalt mij ook erg goed, comfortabel en toch erg laag te rijden.
Enige waar ik mee zit, maar dat hebben volgens mij meer mensen, dat bij het inveren de voorwielen de schroef van de modderkuip raken. Zal wel mede in de 8,5J velgen zitten....
 
Heb zelf een ST schroefset gehad onder mijn golf 5, deze had ik gekocht bij Tuningcenter Lowering @TCL. Ik was echt super tevreden over deze set. Zelfs op de laagste stand was de set nog steeds super comfortabel. Toen der tijd werd mij ook een AP of ST set bevolen, dit omdat wat de andere ook al zeggen het komt bij KW uit de fabriek en dat het allemaal goeie kwaliteit is. Deze vraag gaat volgens mij vaker de ronde of ze nou een AP of ST set moeten nemen. Het enige verschil wat ik vaker gehoord heb is dat AP wel iets lager gaat. Maar als je niet extreem laag wil maakt dit dus niet uit. En dat een ST setje is wel wat duurder is in aanschaf en dat kan ik zelf wel bevestigen. Weet alleen niet wat het verschil is op het polo onderstel.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf een ST schroefset gehad onder mijn golf 5, deze had ik gekocht bij Tuningcenter Lowering @TCL. Ik was echt super tevreden over deze set. Zelfs op de laagste stand was de set nog steeds super comfortabel. Toen der tijd werd mij ook een AP of ST set bevolen, dit omdat wat de andere ook al zeggen het komt bij KW uit de fabriek en dat het allemaal goeie kwaliteit is. Deze vraag gaat volgens mij vaker de ronde of ze nou een AP of ST set moeten nemen. Het enige verschil wat ik vaker gehoord heb is dat AP wel iets lager gaat. Maar als je niet extreem laag wil maakt dit dus niet uit. En dat een ST setje is wel wat duurder is in aanschaf en dat kan ik zelf wel bevestigen. Weet alleen niet wat het verschil is op het polo onderstel.

Volgens mij gaat de ST lager(65mm achter) dan de AP(50mm achter). Om deze reden heb ik een ST schroefset genomen aangezien je voor toch niet op zn laagst zet.
Ik dacht ook dat de stelschroeven van de ST van plastic zijn en die van AP alu? Dit weet ik niet zeker.

Ik heb meerdere schroefsets gehad. mijn voorkeur:
1. KW (wel wat duurder Big Grin)
2. AP / ST (Naar mijn mening gelijk op de prijs, hoogte en stelschroeven na)
3. v-maxx (Niet stug genoeg naar mijn mening, niet mijn adviesStick Out Tongue)
 
Laatst bewerkt:
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!