Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee bedankt, ben echt opzoek naar de easyline, zodat ik hem hoogglans zwaar kan spuiten!ik heb een bluemotion gril voor je evt? hoogglans zwart
Ik ben opzoek naar een trendline/easyline grill dus die zonder chrome bies, eventueel te ruil tegen een highline grill of een aannemelijke prijs!
Mike.
Ik ben opzoek naar een trendline/easyline grill dus die zonder chrome bies, eventueel te ruil tegen een highline grill of een aannemelijke prijs!
Mike.
De DSG7 is de dq200, een mindere bak vergeleken met de dq250 dus de dsg6 in de gtd bijvoorbeeld, je voelt hem iets meer schakelen simpelweg omdat er geen olie tussen zit. Ik rijd 700-750km met een tank! Onderhoud voor deze dsg is niet nodig naar mijn weten, dit omdat het dezelfde olie gebruikt als die in de handgeschakelde bakken zit. Kortom, fijn als als je niet wil schakelen maar zou als het mogelijk is wel ooit een dsg6 swap willen doenik zal kijken of ik nog een trendline grill heb liggen.
Ik heb nog een vraag , jij hebt ook een 90pk tdi maar dan met automaat. Wat zijn jouw ervaringen met de automaat, verbruik , onderhoud etc.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.