Pigeon
Beheerder
Oh boy, dat ken ik, sterkte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee zeker niet maar ik vind een 3-deurs toch nog steeds sportiever ogen dan ene met 2 deuren teveelNice hoor.. verkopen ze in België alleen 3-deurs modellen?
Bedankt ga ik direct eens werk van maken!Veel plezier er mee Gijs! Alleen je handtekening ook nog even aanpassen
Thnx, jij hebt een scherp oogLekker bruur, meteen bi xenon koplampen.
Bedankt Jay!Gave bak! Veel plezier ervan.
Bedankt, dit weekend er nog een verlaging onderzetten en dan keuren en daarna eindelijk mijn nieuwe velgen eronderHele mooie vervanger hij staat er top bij .
Thnx, jij hebt een scherp oog
Bedankt Jay!
Bedankt, dit weekend er nog een verlaging onderzetten en dan keuren en daarna eindelijk mijn nieuwe velgen eronder
16 inch mistral velgen....Ik vind deze velgen echt dik hoeveel inch zijn deze?
Bedankt allemaal. Ik heb ondertussen een nieuwe auto en jullie mogen 2x raden wat het is geworden Opnieuw een polo natuurlijk! Ditmaal een 1.2 TSI van 2012 met wat leuke opties. Ondertussen al wat aangepast naar mijn goesting, Grote schoonmaak binnen + buiten, carbon look spiegelkapjes, nieuwe ruitenwisserbladen vanvoor, ruitenwisser vanachter verwijderd, korte antenne, remtintje gegeven en die badges eraf gehaald staat toch net al wat strakker zo
Hier alvast een foto van mijn nieuwe polo:
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.