Fijn om te horen dat hij weer 100% goed is. (op de stickers na dan) Net wat je zegt, de stickers weer aanbrengen, hoort gewoon op die auto. Nu maar hopen dat je de komende jaren schadevrij blijft.
Je kunt ze ook plastidippen; matte zwart en dan glossifier. Dat heb ik ook gedaan. Kun je later makkelijk weer verwijderen
Ziet er goed uit Gilles! Wat een mooie wagen zo. Ben benieuwd naar je stickers.
Trouwens; 27 graden?!!! Heb je het koud ofzo? :lol: ik vind 21 graden al warm zat...
Zou idd 2e set kopen en laten spuiten. Installeren is nie moeilijk. Kan ik ook wel is doen als ge wilt. Doet er mij aan denken, knal vergeten! Zijn uw schakelaars al geinstalleerd?
Heb de mijne op RB Styling - Oberflächenveredelung gekocht
Idd! Nee ze zijn nog niet installeert [emoji22] ze we wel snel afspreken, dan kan ik die logos ook bestellen.
Dan is het gewoon beter om een 2de set te kopen in zwart?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zat ik ook aan te denken!Zou idd 2e set kopen. Als ge het beu zeit of weer origineel wilt zetten is dat rap terug gedaan en kunde de zwarte weer verkopen.
Tkan zelfs goe zijn da da van op dien dure site ook van daar komt ze [emoji12]dat komt van china, is dat wel kwaliteit?
Tkan zelfs goe zijn da da van op dien dure site ook van daar komt ze [emoji12]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.