Goed adres voor geboorde schijven en blokken Polo 9N3 (100 pk)

Polootje

Actief lid
1,220
14
43
Hoihoi,

Ik ga nu op jullie expertise af, want binnenkort zijn de schijven en blokken (rondom) van mijn 9N3 aan vervanging toe. Ik zat zelf te denken aan geboorde schijven van bijv. Zimmermann, echter er zijn zoveel soorten en types van dit merk dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Wie weet een (heel) goed adres voor geboorde schijven en uiteraard goede blokken? Het monteren is geen probleem, dat gaan we zelf doen.

Dus wie o wie kan mij aan een goed en vooral betrouwbaar adres helpen? En aub geen E-bay, want daar zie ik zoveel soorten schijven voorbij komen dat ik er niet meer uitkom....en "bang" ben dat ik straks niet de juiste schijven heb voor mijn 100pk'tje...:sad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!