Goed het nieuwe jaar in..

Het is een tijdje geleden alweer.. Beste wensen alsnog voor iedereen!

Nachtdienst gehad op oud en nieuw, kwam rond een uurtje of 03:30-03:45 thuis, geparkeerd en al. 11u moesten we weer de weg op en Goeiemorgen zagen we een heerlijke kras op de achterklep zitten die deels begint op de linker achterlicht.. weet iemand wat handig is? Spuiten? Nieuwe achterklep? opvullen?

week later.. Krijg ik melding “bandenspannings verlies” bleek het dat links achter een gaatje had waardoor me band leegliep, in de sneeuw wachten op de ANWB.. nieuwe band erop moeten laten zetten.

Sinds kort krijg ik ook nog is mijn linker stadslicht die ook wat aandacht nodig heeft en een melding geeft, als ik dan even uitstap en een tik op de koplamp geeft doet ie t weer, even auto uit en aan, voila melding weg. Weet iemand waar dit ook aan kan liggen?

Bijlagen

• IMG_1696.jpeg
    IMG_1696.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 28
  • IMG_1697.jpeg
    IMG_1697.jpeg
    2 MB · Weergaven: 27
Volkswagen  Polo 
Heb je dingen gedaan waardoor je slechte karma hebt :P

- Achterlicht is vrij eenvoudig op te poetsen, klep zou ik dan vervangen. Kleppen staan echt voor een paar euro op onderdelen lijn.

- Pitjes even nalopen, het liefst vervangen. Zal een slecht contact zijn oid

Vw  Polo 
Het is een lelijke kras maar ik denk echt niet dat je er gelijk een nieuwe achterklep op hoeft te zetten. Ik kan op de foto niet goed zien of de kras alleen door de blanke lak zit of ook echt tegen het metaal zit, maar als het alleen in de blanke lak zit hoef je hem in principe alleen op te poetsen en nieuwe blanke lak overspuiten.

Ook nog beste wensen :)

Volkswagen  Polo 9n 
Het is een lelijke kras maar ik denk echt niet dat je er gelijk een nieuwe achterklep op hoeft te zetten. Ik kan op de foto niet goed zien of de kras alleen door de blanke lak zit of ook echt tegen het metaal zit, maar als het alleen in de blanke lak zit hoef je hem in principe alleen op te poetsen en nieuwe blanke lak overspuiten.

Ook nog beste wensen :)
Op zwart zie je alles, ik neem aan dat @saalloe geen spuiter of poetser is, anders had hij de vraag wss niet gesteld. Blanke lak is nogal prijzig, zet dat maar eens weg tegen een klep zoals deze;

https://www.onderdelenlijn.nl/auto-...lo/onderdeel/achterklep/onderdeelid/21681851/

Krijgt die er nog een mooie spoiler bij ook

Vw  Polo 
Heb je dingen gedaan waardoor je slechte karma hebt :P

- Achterlicht is vrij eenvoudig op te poetsen, klep zou ik dan vervangen. Kleppen staan echt voor een paar euro op onderdelen lijn.

- Pitjes even nalopen, het liefst vervangen. Zal een slecht contact zijn oid
Ik vermoed dat er een fietser, fatbiker of scooter tussen de autos door wilde en toen dus tegen mijn auto is aangereden, en zichzelf probeerde te corrigeren en toen derest is gekomen na de rechte lijn zegmaar

aha bedankt even proberen te achterlicht te fixen dan maar

pitjes? zegt me niks

Volkswagen  Polo 
Op zwart zie je alles, ik neem aan dat @saalloe geen spuiter of poetser is, anders had hij de vraag wss niet gesteld. Blanke lak is nogal prijzig, zet dat maar eens weg tegen een klep zoals deze;

https://www.onderdelenlijn.nl/auto-...lo/onderdeel/achterklep/onderdeelid/21681851/

Krijgt die er nog een mooie spoiler bij ook
idd goed gezegd pier! idd was ik ook opzoek naar een spoiler en dan stuur jij een parel ! ik ga even kijken hoe en wat en of ie op mijne kan passen, anders schaf ik deze aan! miss nog een goed linkje naar een spoiler?

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!