Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij koopt vrijwillig Bridgestone Turanza’s? Al kreeg ik er geld op toe..... Vond het echt vreselijke bandenEen demo set is aan te raden. Zijn banden die in principe nieuw zijn. Ik heb een demo set Bridgestone Turanza 215/40 R18 gekocht voor 85 euro per band, waar deze band normaal 140 euro per band kost. Toen ik de banden kreeg stonden de gekleurde lijntjes er nog op en de haartjes zaten er ook nog aan.
haha als jij niet had gereageerd had ik die reactie gedaan, mijn god wat een pleuris band voor onder een GTI wellicht heb je er minder last van op een 1.0 tsi. maar die banden zijn niet gemaakt voor onder de GTIJij koopt vrijwillig Bridgestone Turanza’s? Al kreeg ik er geld op toe..... Vond het echt vreselijke banden
Ik zie hem niet in het anwb geteste lijstje staan, denk dat die ook niet getest is. maar de Dunlop sportmaxx RT2 is in mijn ogen een zeer goede prijs kwaliteit verhouding, erg goed op droog en in de regen, rol geluid is ook normaal. en toch een sportieve band. mocht je eens willen hoeken. op autobandenmarkt ook goed getest!Hoi allemaal!
Iemand tips voor goede (zomer) banden voor mijn polo aw r-line met een goede prijs kwaliteit verhouding? Gaan op originele 18" brescia velgen met bandenmaat 215-40-18.
hoor graag van jullie!
Even een vraag offtopic.
Ik kan het zelf ook wel, is alweer wat jaartjes geleden, maar heb heel veel vrienden die in de auto's zitten dus ja voor mij goedkoper.Jij bestelt de banden zelf online? Is dat goedkoper of kan jij zelf op de velg draaien?
Jij koopt vrijwillig Bridgestone Turanza’s? Al kreeg ik er geld op toe..... Vond het echt vreselijke banden
Haha grappig! Dit is de eerste keer dat ik deze banden heb gekocht, maar ik zweer erbij! Ik heb echt een onwijze goede grip met deze banden, sta er iedere keer weer versteld van.haha als jij niet had gereageerd had ik die reactie gedaan, mijn god wat een pleuris band voor onder een GTI wellicht heb je er minder last van op een 1.0 tsi. maar die banden zijn niet gemaakt voor onder de GTI
de grip! haha heb nu Conti sport contact 5 er onder zitten vele malen beter, veel hier ook met michelin pilot sport 4. maar die turanza mijn god wat een kut band.Haha grappig! Dit is de eerste keer dat ik deze banden heb gekocht, maar ik zweer erbij! Ik heb echt een onwijze goede grip met deze banden, sta er iedere keer weer versteld van.
Wat vonden jullie er slecht aan?
de grip! haha heb nu Conti sport contact 5 er onder zitten vele malen beter, veel hier ook met michelin pilot sport 4. maar die turanza mijn god wat een kut band.
Gelukkig werken de banden dan beter op de 1.0! Ik heb ze alleen gereden bij de eerste proefrit en bij de 2e proefrit zaten er Dunlop’s onder. Wereld van verschil. Vond de eerste keer de griplevels echt heel laag, zoals de andere ook zeggen. Was voor mij ook de reden voor een second opinion door een tweede proefrit te maken met andere banden. Ben zelf tevreden met de Michelin PS4.Haha grappig! Dit is de eerste keer dat ik deze banden heb gekocht, maar ik zweer erbij! Ik heb echt een onwijze goede grip met deze banden, sta er iedere keer weer versteld van.
Wat vonden jullie er slecht aan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.