Goede banden?

Zelf ook binnenkort de zomerbanden 205-40-17 monteren :lol: deze banden geven een minimale afwijking naar beneden op de teller. Als je breder wilt, ja dan moet je inderdaad naar 215 of nog breder, maar ik weet niet of dat past, het meest belangrijke is toch de totale diameter zodat deze niet te veel afwijkt van wat origineel de bedoeling was van de fabrikant en het past in de wielkast.
Omdat ik een BM heb, heb ik naast niet te brede ook gekozen voor een band met een redekijk lage rol weerstand. De Goodyear kwam goed uit een test die ik heb gelezen op internet van autoweek. Dus de 205 is naar mijn idee een juiste keuze. Gr. Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
@PoloJan
dat klopt, ik heb gekozen voor " Goodyear Efficient Grip" deze kwam goed uit de test mbt rolweerstand en een redelijke prijs op internet tenminste, en binnen 5 dagen keurig in huis.
De prijs was incl. BTW en verzenden, gewoon geen gezeur.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!