Klopt, ik heb al mijn retrofits moeten bekabelen.Ook daar geld, als de optie origineel op de auto zat.
Er is geen sprake van canbus systeem bij een 9n/3.
Iedere optie heeft dus zijn eigen draadje nodig naar de bcm.
Als het er niet op zit, is het ook niet voorbereid.
ja dat had ie alleen had ik geen elektrische spiegels en de deuren die ik nu heb zitten die wel op. dus die moeten ook nog werkend te krijgenHad de originele deur wel elektrische ramen?
Anders moet je eerst nog wat kabels trekken naar de bcm.
deursloten werken perfect alleen ramen weigeren hebben gewerkt totdat ik de bestuurdersdeur wisselde vanwege wat deukjesAls die geen signaal krijgt heb je ergens een draadbreuk.
Kijk even in de messurement blocks, daar kan je de statussen zien van de deursloten (open, dicht, vergrendeld, ontgrendeld)
Adres 46
of een versie vanIk zou heel graag vcds willen hebben maar hoe en waar woon in Limburg en ken niemand ermee zou graag de opties willen hebben op mijn polo
Daar heb ik inderdaad even over heen gelezen.@krisrock, als je even terugleest dan zie je dat @Pascal Crijns inmiddels VCDS heeft.
Ben idd voorzien bedankt ik zal maandag de deurpanelen eraf pakken om te kijken hoe en wat. Weet iemand of er een ander interieur in een 9n past met stoelverwarmingDaar heb ik inderdaad even over heen gelezen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.