Golf 6 Higline stuurwiel in 9N plaatsen

Dwayne-9n

Nieuw lid
Ik zag laatst op een ander polo forum iemand met een Polo 9n (zoals ik ook heb).
Diegene had een Golf 6 stuurwiel gemonteerd in zijn 9n. Verder word er niet veel prijsgegeven.

Ikzelf heb van mijn Golf 6 TSI Highline ook nog zoeen compleet stuurtje liggen, en wil dit ook graag monteren.

Heeft iemand hier ervanring mee? Kan dit wel zomaar?
56691836741772678221399.jpg
Groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Ah dat zou dus niet zoveel moeite moeten kosten.
iichel van op dit forum is van mening dat de stekkers ook geen probleem zouden moeten zijn omdat volgens hem alle VW airbags vanaf de golf 3 uitgelegd zijn met een ISO connector

Neem even met Xander van dit forum contact op!

Dit is trouwens een polo 6r Leder stuur.
De foto die jij geplaatst heb is zijn polo.

Neem even met Xander van dit forum contact op!

Dit is trouwens een polo 6r Leder stuur.
De foto die jij geplaatst heb is zijn polo.

Bedankt voor de info, is al gelukt. moet komende week alleen even naar VAGtechniek om de ISO stekker om te laten zetten, deze is namelijk iets anders, de rest was plug and play.
Stuur zit er al in, alleen werkt de toeter en airbag nog niet.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!