Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb zelf nog niet gecheckt welke bcm er in zit ik heb een polo 6r 1.2 tdi met alle opties. Dus hij heeft al cruise control en start stop.het ligt er helemaal aan welke bcm er nu in zit. heb je start/stop dan kom je op een 7e0 uit, heb je geen start/stop dan kun je ook met een recente 6r0 087 uit de voeten. een 090 in een auto zonder fabriek xenon of start/stop is veel werk. voor cruise moet je gaan werken met een emulator er tussen.
Hi yes hij heeft alle opties dus ook een mfsw. Het klopt dat michel veel berichten hier over heeft maar die waren voor dat hij had ondekte dat je het dus wel kan laten lukken om cruise control werkend te krijgen op je stuur met de juiste emulator.Heb je nu mfsw? Anders heb je misschien hier iets aan; https://www.uk-polos.net/viewtopic.php?f=10&t=54171#p421709
Voor de verlichting op het stuur voor autos metzonder( removed, zie comment iichel)start stop kom ik uit op BCM 7E0937090
Cruise gaat dacht ik sowiezo niet werken....
Als ik ook maar de woorden zoals BCM polo of polo VCDS zoek op google, 9/10 topics komt een figuur genaamd Iichel in voor. Die zegt meestal nuttige dingen, lijkt het
Heel erg bedankt! Weet jij toevallig uit welke auto die orgineel komt?dan moet je gaan voor een 7e0 090 inderdaad met emulator
Mijn laatste vraag is past de airbag van een polo 6c in het stuur van een polo aw1
Succes @Jeboylynx! Let me know of het is gelukt! @iichel Welke emulator moet hiervoor gebruikt worden?Hi yes hij heeft alle opties dus ook een mfsw. Het klopt dat michel veel berichten hier over heeft maar die waren voor dat hij had ondekte dat je het dus wel kan laten lukken om cruise control werkend te krijgen op je stuur met de juiste emulator.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.