hahaha, dank je.Ik vond dit altijd al een hele gave Polo, maar nu is hij nog dikker!!
hahaha, dank je.Ik vond dit altijd al een hele gave Polo, maar nu is hij nog dikker!!
heb ooTadaahhhhhh, gistermiddag kreeg ik een belletje van Stroevemotorsport in Hardenberg dat de velgen waren binnen gekomen en werden voorzien van nieuwe banden. Dus stond ik om 16:30 op de stoep.
Ik had jaren getwijfeld of 18 inch niet te groot zou zijn voor een polo 6r maar wat ben ik blij dat ik de gok heb genomen om voor 18 inch te gaan.
Net als bij mensen, met 18 ben je volwassen...........
18 inch, 8,5J 3SDM0.01 velgen met 215/35/18 Continental banden:
Bekijk bijlage 5155
Bekijk bijlage 5155
zit er dik uit mang ik heb ook 18inh onder mij polo veel plezierTadaahhhhhh, gistermiddag kreeg ik een belletje van Stroevemotorsport in Hardenberg dat de velgen waren binnen gekomen en werden voorzien van nieuwe banden. Dus stond ik om 16:30 op de stoep.
Ik had jaren getwijfeld of 18 inch niet te groot zou zijn voor een polo 6r maar wat ben ik blij dat ik de gok heb genomen om voor 18 inch te gaan.
Net als bij mensen, met 18 ben je volwassen...........
18 inch, 8,5J 3SDM0.01 velgen met 215/35/18 Continental banden:
Bekijk bijlage 5155
Bekijk bijlage 5155
+1OZ ultraleggera matt graphite silver
Tja kwa activiteit zit het hier wel goed op het forum
Ik zou zelf gaan voor: OZ ultraleggera matt graphite silver, maar is 17inch niet te groot onder een up!?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.