Ik hoop dat het goed gaat. die 2 grijze draden komt dat bij meer polo's voor waarbij het licht altijd aan is?
Hoi iichel bedankt voor alle info het is inmiddels klaar. Alles werkt naar behoren,nogmaals bedanktIk haal 6 er altijd ook uit als ik deze ombouw doe
Bron van het idee:
http://www.polo6rfreunde.de/index.p...rlicht-deaktivieren/?postID=349737#post349737
Wat jij mij hebt gezegdwat heb je precies gedaan?
ja vond ik ook, nogmaals bedankt. Maar iichel ik heb nog een vraag,ik heb mijn xenonkit bij HIDxenon gehaald de proline versie, en die lampen H7r hebben een mooi beeld wat betreft die schuine opgaande streep die men gebruikt voor de juiste afstelling. Nu had ik ook een paar reserve lampen gehaald elders omdat die niet zo duur waren, namelijk 30 euro per 2. Die had ik vandaag gemonteerd maar heb ze er maar weer uitgehaald want het lichtbeeld was lang niet zo duidelijk als bij de lampen die ik er nu in heb. Kan het dus zijn dat die goedkopere lampen kwalitatief toch niet zo goed zijn en daardoor ook niet zo'n lichtbeeld weer kunnen geven? Heb jij nog een adres waar je 5000K H7r xenonlampen kunt halen die wel een goed beeld geven? xenonlamp ken ik maar ik vind ze daar nog wel prijzig hoor. Graag hoor ik van je
oke maakt niet uitik zou het echt niet weten, heb me daar nooit echt in verdiept
Deze settings is niet aanwezig in boardnet van mijn poloDat moet uitgeprogrammeerd worden mer vagcom. Nordic settings.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.