Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Pipercross heeft dit niet, maar het filter zelf is van schuim ipv katoen.
En van horen zeggen 'gebruikt' een Pipercross minder olie dan een Green of K&N![]()
Ik heb toch maar even gewacht met de filter. Ik dacht ik doe gelijk de rollerbank met nieuwe filter maar het is toch best een moeilijke keuze. Ik ga nu na veel beraad toch wel de green filter halen denk ik. Ik hoorde trouwens dat de standaard papieren ook gewoon goed is als die beetje nieuw is.
De pipercross is een droog filter zonder olie de green zit een olie laagje op. Bij oudere auto's ging de luchtmassameter wel eens kapot door die olie en als ik het goed heb nu niet meer. Ik zelf zou voor de green gaan want pipercross laat zand door en dan heb ik liever olie als zand in het blok.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.