Grey tdi
Premium lid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hou niet zo van stil zitten ik mag graag bezig zijnjij laat er ook geen gras over groeien
precies wat iichel zegt plus mijn mening is dat deze verf langer mooi blijft dan een spuitbus en het is aanzienlijk goedkoper dan laten poedercoaten!Hmm nog nooit voorbij zien komen! Weer wat geleerd.
Is er een reden dat je dit gebruikt tegenover de gebruikelijke spuitbus / verfpistool?
Opzich wel maar ik moet het pedaal wel verder intrappen heb ik het idee kan dat kloppen?remt het ook goed?
Zojuist de rem pedal responce aangepast wat een verschil super blij mee! wel gek dat zo’n simpele coding zoveel impact heeft op de auto nogmaals super blij meeAls je de remkracht verdeling niet aan hebt gepast en/of je nog trommels achter hebt, dan klopt dat wel ja.
Ook is het belangrijk dat de remmen goed ontlucht zijn en om het maximale eruit te halen, stalen remleidingen te installeren.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.