Dan wordt jouw volgende project het dashboard onder handen nemen?ja idd ik zeg niet dat het lelijk is maar ik erger mijn eigen al heel mijn auto tijd aan dat gebobbeld kunstof in alle auto
Heb je een close-up foto van het resultaat, heb ook nog een bus plastidip liggen!Ik heb het zelf gedaan met plastidip 4 lagen met 20 minuten rust per laag, blijft gewoon zitten ook door de wasstraat!
bedankt PeppegrayZiet er strak uit @tonykart! Ik snap wel wat je bedoeld met die bobbeltjes, daar zal ik me ook aan storen.. Plus als je er zo veel werk in stopt, dan hecht de verf vaak ook een stuk beter! Niet dat ik nu @André1968 afkraak, want als ik die foto zie, heeft hij het er ook strak opzitten!
Niet gedaan maar blijft tot nu toe goed zitten. En anders koop ik een nieuw setje voor €50 was het toch het proberen waard.Poeh, spuiten met het logo nog in je grill? Jij durft! Heb je 'm wel echt helemaal kaal geschuurd, want chroom hecht echt voor geen meter..
Nee die moest eraf anders kwam het rooster er niet meer opheb je per ongeluk je kenteken mee gespoten?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.