Grille

Hallo iedereen,

Ik ben in het bezit van een witte bluemotion en vroeg me af of iemand wist hoe je het rode biesje(van onder en in de grille) kunt aanbrengen?

20726210150150084746543-1.jpg


Iemand een idee hoe je dat met die grille onder en aan de voorkant voor elkaar krijgt? Heb het al wel met een chroom randje gezien...
Grt
 
dat zijn volgens mij gewoon de highline grill en ondergrill ;)
en dat rode lijntje kan gewoon met tape wat ik zo hier en daar al op het forum heb gezien.
mocht je heel enthousiast zijn, dan kun je dat rodelijntje ook met verf gaan doen :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Bas zei:
180 met een bm??? Dat is het meer een zuipmotion Stick Out Tongue
Mwa valt nog wel mee dan... 7L op 100 ofzo...;)!

mitchi3 zei:
180..???? Die van mij haalt dat niet hoor! Heb je raketten achterin liggen ofzo? Stick Out Tongue
Je kunt hem makkelijk harder laten lopen. Airco uit en dan loopt hij 180 met wind tegen. Geen/weinig wind is 185 Wind mee kan je dan 190/193 rijden;)! Maar is overdag met warm weer niet aan te raden! Dan wordt het veel te warm!
Maar hij gaat steeds beter lopen... Nu 14k gelopen... Bij 5k hield hij er bij 170 ook mee op!
 
Eens! Ik heb de auto ook wel eens boven de 180 gehad op de teller. Duurde wel even, maar hij kan het wel! Dat hij te warm wordt klopt overigens niet. De rijwind koelt het blok genoeg af, ook al is het 30 graden buiten...
 
SilencerNL zei:
Eens! Ik heb de auto ook wel eens boven de 180 gehad op de teller. Duurde wel even, maar hij kan het wel! Dat hij te warm wordt klopt overigens niet. De rijwind koelt het blok genoeg af, ook al is het 30 graden buiten...

Hij wordt niet te warm, in de auto wordt het te warm;)!haha En dat is niet aangenaam!

Vandaar dat ik ook die stinger nodig heb;)!
 
Dat lijntje was een meerprijs maar ze hebben ernaar gekeken en ze kunnen het wrappen maar dan blijft het niet zitten daar de onderbumper van speciaal materiaal is. Ik heb het genoeg geprobeerd maar ik ben ermee opgehouden. Als je flink doorjast dan komt hij door de druk gewoon los.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!