Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik rijd een zwarte, wat dan?Wie rijd er een polo gti?
zal ik ook maar de a15 uitrijden? en bij nijmegen ook bij de mac komen? Maps geeft namelijk stukje a12 aan...![]()
huh heb ik et aangepast pas je het weer aanlol Adres, waar moet ik wezen? ik kreeg alleen maar vraagtekens
![]()
Ik rijd een zwarte, wat dan?
Zal ik zaterdag dan toch de Polo ook maar wassen?? Heel misschien dat ik de zondag ook kom![]()
Reed jij vandaag in de stad,
zag een zwarte gti met panoramadak open
Als jij dat ben dan heb ik.je gezien
Voor zover ik het heb begrepen verzamelen we bij de Shell langs de A12 vlak voor Arnhem. Vorig jaar was het namelijk superdruk op die parkeerplaats.Het zou voor mij een beetje onzin zijn eerst naar nijmegen te gaan en vervolgens naar Arnhem, aangezien ik er tussenin woon xD. Komen jullie dan ook naar die parkeerplek vlakbij de meeting zoals aangegeven in the original topic?
Voor zover ik het heb begrepen verzamelen we bij de Shell langs de A12 vlak voor Arnhem. Vorig jaar was het namelijk superdruk op die parkeerplaats.
welke shell???
Shell
Rijksweg A12/E35 NZ
6816 VZ Arnhem
of
Amsterdamseweg 258
6816 VN Arnhem
arnhem shell - Google Maps
Ik heb wel een vrij goede camera op mijn telefoon (12mp Sony), maar die kan niet tippen aan een SLR.Iemand een goeie camera om foto's te make van de collone?
Iemand een goeie camera om foto's te make van de collone?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.