Als JD de BlueGT kan ODB chippen wil ik wel meedoen + uitdraai van de rollenbank
Wel grappig trouwens:
0-5 auto's: 10% korting
Dus als ik nu naar JD zou gaan en zeggen dat we een groepsactie hebben gehouden op MyPolo en dat ik daar de enige aanmelding was, dan krijg ik ook meteen 10% korting?
JDEngineering – VW Polo Tuning JDEngineering LochemBootmode tuning (MJ 2010 – Heden)
Vanaf medio 2010 hebben de meeste VAG modellen een extra beveiliging mee gekregen. Deze beveiliging zorgt ervoor dat OBD tuning niet zomaar mogelijk is zonder eerst de motorcomputer te ‘unlocken’. Dit betekend dat wij de ecu demonteren, vrijschakelen en vervolgens flashen we de aangepaste data (kernvelden) in het geheugen van de computer.Daarna wordt de nieuwe software over de oude heen geschreven. Nadat de software geladen is vindt er een uitgebreide testrit plaats, waarbij weer naar verschillende parameters wordt gekeken. Denk hierbij aan een stukje maximale motorbelasting ter controle van werking lambda sonde, mengsel onder vollast, turbodruk, gemeten luchtmassa. Deze tuningssessie duurt ongeveer 2 uur.
de 1.2 TSI is uitzondering, die kan gewoon gewoon volledig via OBD gedaan worden.
Beste mensen ik zie er helaas vanaf. Ik heb de module hier op
het forum 2e hands gekocht. WAT EEN VERSCHIL!!!
Ik raad het iedereen aan!
groeten
Floris
Haha Baron, ik vond je reactie zo gekleurd overkomen dat ik even je andere berichtjes heb bekeken. 3 berichten die allemaal verhalen over hoe fantastisch Ventura is. Als je zo graag wilt pluggen, leg hier dan gewoon een goede aanbieding neer
Hierbij een Update:
Ik heb gebeld met JD-Engineering en het gaat als volgt:
De volgende Kortingen zijn van toepassing:
0-5 (autos) : 10% korting
6-10 : 15% korting
11+ : 20% korting
Bij een groepsactie geldt ook een verlaagd tarief voor de rollerbank (€100,-) dit zit namelijk niet bij de tuning prijs in.
Zodra de deelnemers bekend zijn zullen ze de gehele maand September de tijd hebben om de tuning te laten uitvoeren (iedereen op één dag is toch niet mogelijk).
Met betrekking tot de 1.4tsi voor de BlueGT, hier zijn ze mee bezig en zullen zij (als het goed is) gekraakt hebben voor September.
Ik stel voor dat de uiterlijke inschijfdatum dan ook 25 Ausgustus is.
Groet Jan
4. Teddy 1.2 BM TDI[/QUOTE]Ik bel vanmiddag met JD omtrend de BlueGT, er was hier vraag naar. Vanmiddag dus meer hierover!!
Zoals gezegd zijn er vanaf 6-10 mensen 15% korting mensen!!
Ik stel voor een Deadline van 25 Augustus 21:00 uur aan te houden voor het aanmelden van de actie.
Hierna stuur ik iedereen gegevens zodat ze zelf een afspraak kunnen maken met JD voor het chippen.
1. Quote 1.2tsi
2. Janvandeaast 1.2tsi
3. mrmaranello 1.2TSI (ovb van percentage korting)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.