GTI Diffuser/R-Line pakket op BM

Beste mensen,

Heeft iemand antwoord op het volgende: de achterbumpers van welke Polo 6R dan ook zien er identiek uit, op de onderste strook na. Bij de GTI en R-Line de diffuser.
Dit deel lijkt, ook op mijn Bluemotion, gewoon apart los te halen.
Weet iemand of het mogelijk is dit deel dus gewoon te vervangen voor de diffuser van de GTI of R-Line, en heeft iemand een onderdeelnummer?
Dit zou betekenen dat ik niet op zoek hoef naar een complete bumper als ik dit wil veranderen.

Alvast bedankt!

Bouke

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik de bumpers zo vergelijk gaat dat niet passen. De ,,uitsparing'' bij de GTI bumper waar de diffuser invalt is veel breder / hoger dan de Bluemotion versie.

Wat vissa zegt gaat ook op voor de R line diffuser;)
Dan zou je dus de achter skirt moeten vervangen en de diffuser erbij moeten kopen.

De onderdeel nummers heb ik dacht ik wel in t topic onderdeel nummers polo 6r gezet

VW  6R 
Maar, de uitsparing in het bovenste deel, hieronder rood omcirkeld, is naar mijn idee gelijk..
Lijkt mij dat ik dus alleen het aller-onderste randje, met groen aangegeven, moet vervangen maar de bumper in de basis goed is..

naamloosfwi.png

Vraag is dus eigenlijk: is die onderste rand in zijn geheel los te halen van de bumper opzich?

Die is inderdaad ook gelijk;)
Alleen is de montage plek voor de diffuser groter bij de R line skirt.

Verder is de skirt van de bluemotion zeker te demonteren. Deze zit geschroefd sowieso en volgens mij ook gekit;)
Heb t niet heel goed gezien, maar toen ik schade had aam t bumper zat die gedeeltelijk los van de skirt en leek t op kit wat er tussen zat.
Heb er helaas geen foto van.

VW  6R 
Oke dankjewel!
Ik zal maar eens gaan vragen dan of dat onderste deel + diffuser los te bestellen is, voor ik het eraf haal.
Van de GTI gaat dat verhaal niet op zie ik net.. Die bestaat uit '1 deel'.

Als ik je mening mag vragen.. wat zou mooier zijn denk je? De GTI variant of de R-Line?

ligt er flink aan, laat je de overige bluemotion body kit zitten (sideskirts en voor lipjes) of haal je dat er ook af? ;)

als je 't laat zitten, dan de R-line variant voor de lijn van de auto anders de GTI ;)
beiden zijn mooi, ligt er alleen net aan hoe je 't toepast!

Oh en als je even langs je dealer gaat zoeken ze zo aan de hand van je kenteken op hoe je de achterskirt los kunt halen, laten ze je alle schroefjes zien aan de hand van een plaatje van vw uit.
de kit konden ze mij bij de dealer niet vertellen, maar dat meen ik zelf gezien te hebben, maar ik hoop het in ieder geval niet voor!

VW  6R 
Was vandaag in Assen voor mijn werk, en had nog even de mogelijkheid om bij de VW dealer daar een pepper grey R-line te aanschouwen. Moet wel zeggen dat ik een beetje op keek van hoe ver de R-line diffusor naar achteren uitsteekt. Dat komt er bij alle afbeeldingen die ik heb gezien er niet zo overduidelijk uit..

Thanks voor de reactie! Nouja, ik heb vandaag de R-Line Mallory velgen laten monteren in 17". Echt super!
Maar omdat ik ook al de achterkant wat aan wilde passen zit ik nu te twijfelen om een hele R-Line kit te nemen zeg maar, dus ook de voorkant..
Dan wordt het natuurlijk ook de R achterkant. De sideskirts zijn hetzelfde dus dat scheelt.
Maar inderdaad zoals je aangeeft Quot, dat stuk grijs/zwart plastic is echt een flinke bult! Het uitlaatstuk valt daar mega in weg, terwijl dit bij de GTI echt uitsteekt..

Lastig lastig.. ;)

Ik denk dat het ook wel gaat gebeuren! Alleen.. Even kijken wat het kost.. Anders kan ik zowat beter een Polo R-Line kopen, ook gezien het wegenbelasting verhaal.. Je ziet hier veel mensen dat nu doen. Mja, daarom zou een Bluemotion R-Line ook wel weer veel origineler zijn. ;) Moeilijk, moeilijk..

Hehe ja ik snap je punt;)
Voor mij blijft het echter wel rendabel gezien het feit dat de 1200 km in de maand van nu sowieso nog wel meer gaan worden innde komende jaren;)

En een bm R-line zou ik eigenlijk alleen doen met de kleur die wij hebben, glacier blue, omdat die kleur specifiek voor een bluemotion is:p

Btw laat maar even weten wat je doet, ben wel benieuwd:)

VW  6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!