GTI Diffuser/R-Line pakket op BM

Toevallig loop ik met dezelfde gedachten alleen heb ik een TSI. Dit is al wel een wat oudere post maar, wou toch ff reageren. :)
Ik denk wel dat dit gaat passen(alleen de R-line diffuser, GTI niet), alleen moet je denk ik wel zagen/boren in je bumper om het passend te maken. Dus geen plug & play. Ik ben even langs de dealer geweest en een diffuser kost € 125,-.
Helaas mag je niet ruilen als je er niet uitkomt dus het is een gok.
Als iemand een 2ehandse weet, dan durf ik de gok wel te wagen!

Audi  8V 
Toevallig loop ik met dezelfde gedachten alleen heb ik een TSI. Dit is al wel een wat oudere post maar, wou toch ff reageren. :)
Ik denk wel dat dit gaat passen(alleen de R-line diffuser, GTI niet), alleen moet je denk ik wel zagen/boren in je bumper om het passend te maken. Dus geen plug & play. Ik ben even langs de dealer geweest en een diffuser kost € 125,-.
Helaas mag je niet ruilen als je er niet uitkomt dus het is een gok.
Als iemand een 2ehandse weet, dan durf ik de gok wel te wagen!
als je een beetje rondspeurt op internet kom je ze wel tegen.. plug & play. zal ff zoeken, maar geloof wel dat het kan

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
als je een beetje rondspeurt op internet kom je ze wel tegen.. plug & play. zal ff zoeken, maar geloof wel dat het kan
Dat is dan neem ik aan geen OEM diffuser van de R-Line.
Gti/rline diffusor past niet zomaar onder een gewone of een bm achterbumper. Je moet compleet de bumper vervangen.
Dat klopt, dat komt omdat onder de diffuser de bumper ander is.
Schermafbeelding 2015-05-27 om 15.01.47.png Schermafbeelding 2015-05-27 om 15.01.31.png
Al is de bumper wel exact hetzelfde, op dat stuk na. Al weet ik niet of de uitlaat op dezelfde plek zit.
Ik zat de denken als je de diffuser en de bumper wat aanpast, kan het best lukken.

Audi  8V 
Dat is dan neem ik aan geen OEM diffuser van de R-Line.

Dat klopt, dat komt omdat onder de diffuser de bumper ander is.
Schermafbeelding 2015-05-27 om 15.01.47.png Schermafbeelding 2015-05-27 om 15.01.31.png
Al is de bumper wel exact hetzelfde, op dat stuk na. Al weet ik niet of de uitlaat op dezelfde plek zit.
Ik zat de denken als je de diffuser en de bumper wat aanpast, kan het best lukken.

Dat geratelde ding onder je achter bumper zag ik laatst bij iemand zijn voorbumper op een 6r waar haal je dat?

Volkswagen  Polo 6R Bluemotion 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!