boukejilleba
Lid
Ik zet dit door binnen mijn topic en zal straks een betere mockup plaatsen!
Stay tuned..
Stay tuned..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
als je een beetje rondspeurt op internet kom je ze wel tegen.. plug & play. zal ff zoeken, maar geloof wel dat het kanToevallig loop ik met dezelfde gedachten alleen heb ik een TSI. Dit is al wel een wat oudere post maar, wou toch ff reageren.
Ik denk wel dat dit gaat passen(alleen de R-line diffuser, GTI niet), alleen moet je denk ik wel zagen/boren in je bumper om het passend te maken. Dus geen plug & play. Ik ben even langs de dealer geweest en een diffuser kost € 125,-.
Helaas mag je niet ruilen als je er niet uitkomt dus het is een gok.
Als iemand een 2ehandse weet, dan durf ik de gok wel te wagen!
Dat is dan neem ik aan geen OEM diffuser van de R-Line.als je een beetje rondspeurt op internet kom je ze wel tegen.. plug & play. zal ff zoeken, maar geloof wel dat het kan
Dat klopt, dat komt omdat onder de diffuser de bumper ander is.Gti/rline diffusor past niet zomaar onder een gewone of een bm achterbumper. Je moet compleet de bumper vervangen.
Dat is dan neem ik aan geen OEM diffuser van de R-Line.
Dat klopt, dat komt omdat onder de diffuser de bumper ander is.
Al is de bumper wel exact hetzelfde, op dat stuk na. Al weet ik niet of de uitlaat op dezelfde plek zit.
Ik zat de denken als je de diffuser en de bumper wat aanpast, kan het best lukken.
Ik denkt dat het onderste gedeelte dan op de bumper wordt gemonteerd. De onderste lip is volgens mij niet los.Ff als voorbeeld http://www.carfantasy.nl/achterbumperaanzet-vw-polo-6r-rieger-carbon-p-65862.html
Lijkt me dat dit ook met oem rline kan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.