Voorstellen H11

H11

Bekend lid
559
1
128
57
Hallo, ik rij sinds een paar dagen een polo 1.2 tdi uit 2010.

egr off en 105 pk. Moet de eerste tank nog leeg rijden.

forum is informatief met veel expertise. Ben al langer lid, maar nu pas na aanschaf echt actief aan het lezen.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Bedankt, dames en heren,

Ik zal in 1 keer proberen te reageren op iedereen voor zover dat lukt. Allereerst Bedankt voor het welkom. Aangezien het geen nieuwe auto is(voor mij welStick Out Tongue) ben ik nog een beetje huiverig en bij elk geluidje oid moet ik luisteren, voelen en likken, oke likken dan net nietStick Out Tongue

Heb veel verschillende auto's gehad, waaronder verschillende polo modellen(2002 en 2006) 1.4 en 1.2. Allebei met olie verbruik flink wat zelfs, maar wel altijd fan gebleven, omdat het toch goed reed en het algemeen onderhoud wel mee viel.

Wist niet eens dat ik al 6 jaar lid ben, heb altijd flink meegelezen al had ik geen polo, maar sinds vorige week ga ik door omstandigheden veel meer rijden en k had de kans om een bluemotion voor een nette prijs aan te schaffen, getwijfeld heel erg vooral om de EGR problemen, bleek dat die afgedopt en weggeschreven is incl een tuning.

Ben heel tevreden nu al bijna 600(kan nog 500 zegt de bc) km afgelegd, kvspeil stond net onder het minimum bij aankoop, die gisteren bij gevuld met g12++ uiteraard, vandaag weer flink gereden, kvs is geen milimeter gezakt en het oliepeil staat ook nog goed.

Een foto blijven jullie me schuldig, want hij is best vies, wil hem eerst mooi wassen en de koplampen wetsanden, die zijn best verweerd. Ik heb zelf h4 en een fatsoenlijk herstel setje kost rond de 50 euro, dus ben nog aan het twijfelen nieuwere heldere(h4,h7) lampen of deze opknappen.

De dingen die ik van plan ben zijn:

tsi grill.
bluemotion en polo logo eraf.
Andere velgen, maar de standaard banden zijn nog vrijwel nieuw dus die eerst oprijden.
festoon led binnenverlichting en kentekenplaat, kofferbak had ik nog een t10 led.
6r stuur met stuurwiel bediening, heb er al een op het oog, maar vroeg me af of het plug en play is als een rns310 bijv, of je moet coderen(als iemand het antwoord heeft THANKYOU)
rns310 ipv rcd310
rubberenmat kofferbak.

Mocht iemand bovengenoemde spullen hebben, of een ander onderdeel evt, schroom niet om me een berichtje te sturen.

maar nu eerst even wassen, apc in de motorruimte afspoelen alle sponningen meenemen, kleien dan nog een keer wassen en waxen.

Klein vraagje heb zoveel gelezen. Als ik bij de leidingen waar de luchtfilter behuizing aan zit, aan het begin punt voel ik een vibratie ongeveer 2x per seconde. Toevallig ontdekt. Vroeg me af wat het kan zijn of het een product eigenschap is zoals de brandstofpomp.

Ook als ik binnen zit, lijkt het wel of de radio aan is met een bassbeat met 3 slagen per seconde, maar dan moet je echt heel goed luisteren.

Ik maak me er geen zorgen om(eigk wel) maar vroeg me af of iemand dezelfde ervaringen heeft en/of het een product eigenschap is.

Voor de rest rijd de auto heerlijk, schakelen is wel even wennen, dus we zijn even aan het leren maar 50 in zijn 4 is naar mijn mening onmogelijk.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Ohja, de dingen ik wel schandalig vind of mis in de auto is een dashboardkastje verlichting ennnnnn dat ik wanneer ik mijn cc instel ik dat op het oog moet doen en niet digitaal kan zien welke snelheid ik heb ingesteld, MAAR het ergste is, ik mis een KVS temperatuurmetero_Oo_Oo_Oo_Oo_O en geen zin om een scangauge te kopen of contact met een obd lezer te rijden.

Dat waren echt puntjes die ik niet had verwacht dat er niet op zou zitten.(Ja, ik heb de how to's gelezenStick Out TongueP)
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Welkom!!!!

Ik heb hetzelfde.. geen verlichting in t kastje :( maja gelukkig doe ik er niet veel mee hahaha. Is voor iemand die niet zo lang is ook niet echt binnen 'hand' bereik.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75PK > 115 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!