Wicko071
Bekend lid
Moeten de koplampen ingeleerd worden als je ze gaat plaatsen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kon ze deze week kopen voor €200 met xenon van pilot. Ik heb echter afgezegd omdat ik oa hier op het forum had gelezen dat ze rommel waren...Miss wil jij ze?Okee.. denk dat ik die ga bestellen.. nu nog ff niet, maar het zit wel op het verlanglijstje.. De aftermarket xenon werken niet echt optimaal op mijn BM, jammer genoeg!
denk het niet, denk dat die gast ze al uit zijn polo heeft gehaald...
haha ja, vooral tegenstrijdig. De ene zegt het is rommel en de andere is er heel tevreden van...Ik weet het ook niet meer nu
Je bent echt aan het pionieren Michel, daarom beschouw ik jou als expert die mij mss antwoord op de volgende vragen kan geven . Ik ga nl ook switchen naar de Dectane. Waarbij ik er van uit ga dat de tweede serie geen vochtproblemen gaat krijgen.Dectane lampen zijn de complete unit. Daarin zitten bij mij nu LED lampen voor dimlicht, die heb ik er zelf in gebouwd.
Je kunt ervoor kiezen om het halogeen lampje erin te laten zitten dat ze standaard leveren. Achter een lens is de opbrengst al erg goed.
Je kunt ook een Xenon setje halen (H7, D2S) en die erin zetten voor enorm veel licht.
Ik heb zelf via VAGCOM de DRL in de bumper uitgeschakeld en nordic setting aangezet. Bij stand 0 brandt dan het volgende: stadslicht voor (LED strip), achterlichten (zoals bij dimlicht) en kenteken verlichting. Dit is een kwestie van 2 settings veranderen.
Je kunt er ook voor kiezen om dat niet te doen, dan branden ze bij stand 0 alleen in de bumper en bij stand stadslicht alleen in de koplamp. Je voert dan nooit 'dubbel' DRL. De LEDs in de dectane koplampen doen elektrisch dienst als stadslicht. (volg je het nog?)
Tsja, dankzij het aanstekelijk enthousiasme van Michel ben ik nu 289 euro armer . Ik heb gezocht naar chroom en alleen bij Amazon kon ik daadwerkelijk zien dat die op voorraad was (laatste set). Prijs is inclusief verzendkosten en komende week in huis.nou wordt het toch wel moeilijk vind ze erg gaaf!
en alle ledjes zijn ook nog heel?
welke kleur heb jij genomen chroom of zwart?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.