Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zoals op de foto afbeelding 1 dan ?Een H7 lamp kun je maar op 1 manier monteren, let op de uitsparing in het lanphuis en het kleine metalen uitstulpinkje van de lampfitting, deze vallen precies in elkaar, en de gloeidraad zit aan de bovenkant.
ja dat klopt merk philipsWat voor merk lamp is dat Philips?
Ik heb zelf de Philips Extreme Vision 130% H7 en afgelopen vrijdag de Osram binnengekregen voor mijn vriendin haar Polo.
Super beeld!
ik ben ook van plan die night breakers te kopen, hoelang gaan ze ongeveer mee?Wat voor merk lamp is dat Philips?
Ik heb zelf de Philips Extreme Vision 130% H7 en afgelopen vrijdag de Osram binnengekregen voor mijn vriendin haar Polo.
Super beeld!
inderdaad , rechts passagier kant is moeilijk om te vervangenWellicht is het handig om de gehele koplampunit los te maken, dan kun je er aan de achterkant makkelijker bij om de lampen te monteren, want die klemveertjes moet je goed vastklemmen anders gaat de lamp trillen.
Bij de 6C is het de linkerkant (bestuurderskant) komt door het zekeringskastje/accu vgminderdaad , rechts passagier kant is moeilijk om te vervangen
Je hebt 2 ronde gaten in de koplamp voor je h7 halogeen, maar wat is eigenlijk de verschil tussen de 2?De koplampen zitten aan de bovenkant vast met torcx schroeven.
Dus zeg maar op jou foto op de manier dat je naar kijkt, links is grootlicht rechts dimlicht?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.