h7 Koplampen Hella voor mn bluemotion

Ik wilden graag weten of de gene die een bluemotion heeft.
En de koplampen reeds vervangen heeft zijn bevindingen zijn.
Ik wil H7 Untis van Hella bestellen bij Winparts maar wil graag weten of je echt veel meer licht opbrengst heb.
En onder het mom van vraag nu toch iets.?
In de omschrijving staat ook dit vermeld:
aanvullende artikelen / aanvullende informatie 2 : met regelmotor voor LWR
Maar wie weet wat LWR is? dit zijn toch de goeie koplampen?
groetjes Jeroen

Geen ervaring met H7, maar kan me wel voorstellen dat het beter wordt;)

LWR is overigens de elektrische hoogteregeling, dus dat de lampen met stelmotoren zijn geleverd ;)

VW  6R 
Geen ervaring met H7, maar kan me wel voorstellen dat het beter wordt;)

LWR is overigens de elektrische hoogteregeling, dus dat de lampen met stelmotoren zijn geleverd ;)

oke Jan dus net als de standaard h4 koplampen.. ja ik hoop dat het veel scheelt ik heb nu ook al een tijd extreme vision lampen erin.
Scheelt ook al aardig maar lang niet genoeg.. en Xenon wil ik alleen origineel dus H7 is dan de enige oplossing en dan 2x extreme vision erin.
Ik hoop dat er iemand is die er nu H7 in heeft en H4 had haha

enzolino heb jij nu H7?? ben echt benieuwd of je nu wel de weg kan zien als het donker is en regent pff wat een drama..
Soms in Duitsland kijk ik of me verlichting wel aan staan..

oke Jan dus net als de standaard h4 koplampen.. ja ik hoop dat het veel scheelt ik heb nu ook al een tijd extreme vision lampen erin.
Scheelt ook al aardig maar lang niet genoeg.. en Xenon wil ik alleen origineel dus H7 is dan de enige oplossing en dan 2x extreme vision erin.
Ik hoop dat er iemand is die er nu H7 in heeft en H4 had haha

Boukejilleba, hij heeft de H4 naar H7 conversie gedaan, Ger had het ook gedaan op zijn 6R BM en zo nog wel een paar die ik even vergeet;)
Je zou eens naar hun bevindingen kunnen vragen:)

Enneh oem xenon kan VAStechincs je bij helpen, als je 700 euro er voor over hebt;)
(Dat is inclusief units en installatie met codering)

VW  6R 
Boukejilleba, hij heeft de H4 naar H7 conversie gedaan, Ger had het ook gedaan op zijn 6R BM en zo nog wel een paar die ik even vergeet;)
Je zou eens naar hun bevindingen kunnen vragen:)

Enneh oem xenon kan VAStechincs je bij helpen, als je 700 euro er voor over hebt;)
(Dat is inclusief units en installatie met codering)
bedankt voor de tip...
Nee die led koplampen ben ik niet van.. leuk bij een audi maar bij een polo vind ik (persoonlijke mening) niet mooi..
Ook heb ik aan een retro fit zitten denken maar ik heb zoveel Xenon setjes gehad en alles ging stuk..
Dan de balasten.. dan de lampen.. dan dit dan dat en heb pilot gewoon gehad en de dure serie echt van alles dus geeft mij maar normale lampen.
Of originele xenon

Niet twijfelen gewoon doen h7 lampen maken echt veel verschil. T.o.v h 4
Waar je wel tegen Aan kan lopen is dat je boordnetregelapparaat anders gecodeerd moet worden
Ivm het tegelijk in schakelen van groot en dim licht Sommige staan al goed voor een h7
Maar de meeste moeten gecodeerd worden maar dat hoeft geen probleem te zijn
Grt Donna

Niet twijfelen gewoon doen h7 lampen maken echt veel verschil. T.o.v h 4
Waar je wel tegen Aan kan lopen is dat je boordnetregelapparaat anders gecodeerd moet worden
Ivm het tegelijk in schakelen van groot en dim licht Sommige staan al goed voor een h7
Maar de meeste moeten gecodeerd worden maar dat hoeft geen probleem te zijn
Grt Donna

Donna.. Daar heb ik geen last van is een 2010 er..
Plug&play alleen moeten ze dan ffe afgesteld worden

ik zou weer voor H7 gaan van Hella ik zou de H4 meteen er uit halen

het is een wereld van verschil

groeten ger

Winparts is toch aardig omhoog gegaan met de prijzen, een paar maand geleden was het nog iets van 103 euro of iets dergelijks per koplampunit?
Maar gewoon doen inderdaad, overgaan op H7, scheelt enorm.

Winparts is toch aardig omhoog gegaan met de prijzen, een paar maand geleden was het nog iets van 103 euro of iets dergelijks per koplampunit?
Maar gewoon doen inderdaad, overgaan op H7, scheelt enorm.

Ja idd had het gezien maar shit happents hahaha... had ook via een site goedkopere gezien vanaf 83 of 90 euro maar ik wil wel iets goeds haha.

Ik heb nu ook Vw gemailt omdat ze me bij winparts vertelden dat er ook een verloop tussen moet en die is niet te verkrijgen bij hun.
Een verloop van H4 naar H7

enzolino heb jij nu H7?? ben echt benieuwd of je nu wel de weg kan zien als het donker is en regent pff wat een drama..
Soms in Duitsland kijk ik of me verlichting wel aan staan..

h7 zat er standaard bij erin, maar verschil tussen h4 h7 is zowieso groot. Ik zie nu ook dat er complete sets worden verkocht (qua xenon voor de BM) 165,- compleet storingsvrij met inbouw misschien optie om iets meer lichtopbrengst te krijgen?

Ja bedankt voor de tip.. maar ik wil alleen Xenon met een lens.. zag laatst een Bm rijden met Xenon nou echt t is dat schiphol niet dichtbij was maar hij sijnde ze zo de lucht uit.
En daarbij krijg je er groot gezeik mee in utrecht.
Ik heb dan wel koplamp sproeiers maar dan nog.. ik hou het wel bij die H7 units en mooie lampjes erin zolang mn licht opbrengst maar goed omhoog gaat.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!