Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ze zijn in Utrecht best streng. Hebben mij ook eens aan de kant gezet omdat ze dachten dat ik overdag met m'n mistlampen voor aan reed, terwijl het gewoon de DRL was.En daarbij krijg je er groot gezeik mee in utrecht.
Ja mij ook een aantal keren.. en ook voor me gele licht..Ja, ze zijn in Utrecht best streng. Hebben mij ook eens aan de kant gezet omdat ze dachten dat ik overdag met m'n mistlampen voor aan reed, terwijl het gewoon de DRL was.
Ik heb mijn 2 H7 lampen nog niet verkocht
gr daniel
Staat erg netjes! En een wereld van verschil qua licht tov de originele H4's denk ik
Ook leuk, dat TDI logo op de grille!
Nou beste My poloers..
Ik heb mn verlichtings probleem opgelost.
Het is geworden .:
Orginele H7 Unit met lens en 5000k Xenon Pilot pro line
Zie hier de foto's(alleen xenon is natuurlijk altijd lastig te fotograferen) .:
Tevens wil ik jullie bedanken voor jullie reacties.
Weet ik niet want s avonds heeft het wel een klasse tintje en led zit dan bij me groot licht.toppie !!!!, maarrreee vervang je de stadslichtjes nog voor ledjes.....dan is het helemaal af
Ziet er goed uit man, lijkt wel als of het zo hoort!
Geen verloop? H4 is vaak groot en dimlicht in 1 lamp de stekker is driepolig, hoe ga je dat werkend krijgen op H7?naar mijn weten hoeft er helemaal geen verloop tussen ? ale ik heb dat toch niet moeten gebruiken. de koplampen zijn volgens mij gewoon plug and play zonder verloop.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.