h7 Koplampen Hella voor mn bluemotion

sinds 1 juli 2012 zijn de regels qua xenon soepeler geworden. Je kan gewoon zonder sproeiers xenon erin zetten zolang het lichtbeeld maar goed blijft.

TS wil ze niet meer begrijp ik maar misschien wel handig om te weten voor de rest.
 
Ja, ze zijn in Utrecht best streng. Hebben mij ook eens aan de kant gezet omdat ze dachten dat ik overdag met m'n mistlampen voor aan reed, terwijl het gewoon de DRL was.
Ja mij ook een aantal keren.. en ook voor me gele licht..
Dus toen ik vroeg of die beste meneer bromsnor onder een steen had gelegen werd die boos?
Ik zei vroeger toen we geen drempels maar kuilen hadden toen reedt iedereen met gele verlichting en het is legaal.
Ambergeel etc etc ..
Maarja ze weten het altijd beter.. hij ging het bureau bellen voor me ''mist lampen'' (dagrij verlichting)
want dat bestond niet volgends hem.
Heel jammer dat hun een touran reden waar het ook op zat dus meneer was gauw klaar toen ik hem dat vertelde.
 
Nou beste My poloers..
Ik heb mn verlichtings probleem opgelost.
Het is geworden .:
Orginele H7 Unit met lens en 5000k Xenon Pilot pro line
Zie hier de foto's(alleen xenon is natuurlijk altijd lastig te fotograferen) .:

Tevens wil ik jullie bedanken voor jullie reacties.
 

Bijlagen

  • 20130211_091337 gg.jpg
    20130211_091337 gg.jpg
    43.1 KB · Weergaven: 174
  • 20130211_091307fvbdf.jpg
    20130211_091307fvbdf.jpg
    44.3 KB · Weergaven: 155
Nou beste My poloers..
Ik heb mn verlichtings probleem opgelost.
Het is geworden .:
Orginele H7 Unit met lens en 5000k Xenon Pilot pro line
Zie hier de foto's(alleen xenon is natuurlijk altijd lastig te fotograferen) .:

Tevens wil ik jullie bedanken voor jullie reacties.

toppie !!!!, maarrreee vervang je de stadslichtjes nog voor ledjes.....dan is het helemaal af :)
 
De driepolige stekker zit in binnenin de koplamp-unit zelf, en die wordt helemaal vervangen. De stekker die vanaf de auto naar de koplamp-unit zelf gaat, is hetzelfde voor zowel de H4 en de H7 (Halogeen) koplampen. Alleen de OEM Xenon-lampen hebben een andere stekker, hier heb je dan wel een verloopstekker voor nodig als je deze in plaats van je Halogeen units wil plaatsen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!