ferry zei:Heren,
Mijn auto als dummyauto voor de overige forumleden met hetzelfde probleem.
Gister direct naar Jela gereden en de B en D unit wisten we al van de werking e.d.
Ik heb de nieuwere F unit en had hetzelfde probleem dat bij mijn H7 unit bij het grootlicht aan het dimlicht uitging.
Heel de unit bekeken en het is met een F unit dus ook niet mogelijk op dit via Vagcom te regelen helaas.
Hierna is Jela nog doorgegaan met onderzoek en uiteindelijk heeft hij een manier gevonden de dimlichten te laten branden terwijl je grootlicht aanzet. Dit tijdens de vaste grootlicht stand en bij de sein stand.
Ik ben hier uiteraard erg blij mee en daarom geef ik dit aan voor de anderen forumleden die hetzelfde probleem hebben.
p.s. Er is geen relais geplaatst en geen extra draden of solderen e.d.!!!!!!
Barry zei:Net bij de dealer geweest. Deze geven aan dat het ombouwen gewoon mogelijk is, wel met een kleine aanpassing dan.
Nu komt het leuke....exclusief de koplampunits kost dit ca. 250-300 euro! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
ferry zei:Heren,
Mijn auto als dummyauto voor de overige forumleden met hetzelfde probleem.
Gister direct naar Jela gereden en de B en D unit wisten we al van de werking e.d.
Ik heb de nieuwere F unit en had hetzelfde probleem dat bij mijn H7 unit bij het grootlicht aan het dimlicht uitging.
Heel de unit bekeken en het is met een F unit dus ook niet mogelijk op dit via Vagcom te regelen helaas.
Hierna is Jela nog doorgegaan met onderzoek en uiteindelijk heeft hij een manier gevonden de dimlichten te laten branden terwijl je grootlicht aanzet. Dit tijdens de vaste grootlicht stand en bij de sein stand.
Ik ben hier uiteraard erg blij mee en daarom geef ik dit aan voor de anderen forumleden die hetzelfde probleem hebben.
p.s. Er is geen relais geplaatst en geen extra draden of solderen e.d.!!!!!!
Ger zei:de module zit bij het linker knie onder het dashboard bestuurders kant er zit er maar 1 en is bijna niet te zien
groeten ger
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.