H8 Led's Canbus (mistlampen)

SilencerNL zei:
Ik had precies hetzelfde idee als Gewoonjan... Is er niemand hier die de Alpha Lights H4 (of H7) gebruikt? Zijn die dingen te fel ofzo?

Ik krijg deze week de Alpha Light Platinum White H4 binnen!
Heb er nu Osram Nightbreaker Plus H4 inzitten, alleen ze matchen niet met mijn Alpha Light Platinum White H8...
Maar de H8 lampen zijn ook voor de breedte... Daarom stralen ze niet zo ver ;)
 
Smartie86 zei:
Kan idd de reden zijn, maar dan vind ik het raar dat ook de Philips LED W5W Blue Vision 6000K niet mogen... Dit heeft toch niets met lumen, xenon of hoogteregeling te maken? Of wel?
geen flauw idee...
de politie moet blijkbaar weer eens iets hebben om voor te bekeuren :roll:
maw plak een mooie sticker over 't phillips logo en hij mag de weg op :lol:
iig als 't alleen specifiek om die lampjes van phillips gaat, maar dat zal denk ik helaas wel niet :roll:
 
VW  6R  1.2TDI 
mitchi3 zei:
Ik krijg deze week de Alpha Light Platinum White H4 binnen!
Heb er nu Osram Nightbreaker Plus H4 inzitten, alleen ze matchen niet met mijn Alpha Light Platinum White H8...
Maar de H8 lampen zijn ook voor de breedte... Daarom stralen ze niet zo ver ;)
ghehehe, keep us posted over enige bekeuringen en dergelijken Stick Out Tongue
maar ik ben zeeer benieuwd naar het resultaat! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
mitchi3 zei:
Ik krijg deze week de Alpha Light Platinum White H4 binnen!
Heb er nu Osram Nightbreaker Plus H4 inzitten, alleen ze matchen niet met mijn Alpha Light Platinum White
ooh nice! Als je ze binnen krijgt, zou je dan eens een foto willen maken als je er 1 hebt geinstalleerd? Dus 1 koplamp met platinum white, en de ander Nightbreaker? Ik ben benieuwd naar het verschil tussen deze 2.
 
SilencerNL zei:
mitchi3 zei:
Ik krijg deze week de Alpha Light Platinum White H4 binnen!
Heb er nu Osram Nightbreaker Plus H4 inzitten, alleen ze matchen niet met mijn Alpha Light Platinum White
ooh nice! Als je ze binnen krijgt, zou je dan eens een foto willen maken als je er 1 hebt geinstalleerd? Dus 1 koplamp met platinum white, en de ander Nightbreaker? Ik ben benieuwd naar het verschil tussen deze 2.

Is goed! Ga ik doen!
 
Zeker niet specifiek Philips want elke Alpha Platinum White halogeen is ook verboden.. Weet je, ik denk dat ik er toch alles ga opsmijte hoor Big Grin If you wanna shine, shine big :cool: Liever halogeentjes van goed 100euro die ik niet mag hebben dan een xenon-kit van 500euro die ik (denk ik) ook niet mag hebben.. Minder werk (en geld) nu en eventueel minder werk later..
 
Ik zie het staan ja...
Alleen valt dit ook onder de nederlandse regelgeving? Dat is de vraag ;)
Ik doe ze er gewoon in en als ik wordt aangehouden, pak ik gewoon me reserve en wissel ze ter plekke om!
Alsof meneer de agent precies weet welke lichten je mag hebben of niet! Ik zie vaak genoeg van die kerstbomen rijden en daar doen ze niets aan...
 
mitchi3 zei:
Ik zie het staan ja...
Alleen valt dit ook onder de nederlandse regelgeving? Dat is de vraag ;)
Ik doe ze er gewoon in en als ik wordt aangehouden, pak ik gewoon me reserve en wissel ze ter plekke om!
Alsof meneer de agent precies weet welke lichten je mag hebben of niet! Ik zie vaak genoeg van die kerstbomen rijden en daar doen ze niets aan...

A-men to that!!! Heb trouwens net een mailtje teruggekregen ivm waarom ze verboden zijn.. Zie hier:
Beste $martieboy,




Hello,



in Europe is only till 5000K allowed and the bulbs must have an ?E? sign. For example E13 if the bulbs have this sign that the bulbs are allowed.



Best regards

Ms. A. Bauser

-------------------------------------

KONGA-electronics

Inh. Konstantin Gaab



Moewenring 37

24558 Henstedt-Ulzburg

Germany



www.KONGA-electronics.de

Vrij duidelijk.. Mss nog s kijken voor 5000k halogeentjes.. Mss ook niet (",)
 
inderdaad, als dat de reden is, ga ik ze ook bestellen... Oom agent kan toch dat verschil niet zien :) De meeste weten niet eens dat 5000k betrekking heeft met de kleurwarmte van de lamp, en niet met hoe fel de lamp is (lumen)
 
SilencerNL zei:
inderdaad, als dat de reden is, ga ik ze ook bestellen... Oom agent kan toch dat verschil niet zien :) De meeste weten niet eens dat 5000k betrekking heeft met de kleurwarmte van de lamp, en niet met hoe fel de lamp is (lumen)

Klopt..
Kun je ook te weten komen hoeveel lumen een lamp heeft??
Ik zet zodadelijk dollars op de paypal en bestellen die handel!!!
Nog ff wachte op Enzo, hij gaf me de raad om geen blue vision led 6000k te gebruiken voor de nummerplaat achteraan (mss is ie niet meer leesbaar dan?) Zowieso komt er een in de parkeerlichten Big Grin
 
@ Xenonlamp,
kun jij/kunnen jullie garanderen dat deze echt een witte uitstralling heeft en niet lijkt op bijv. de osram nightbreaker plus lampen? of zoals in mijn geval de action lampjes van 3 losse eurootjes :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
SilencerNL zei:
Hey Smartie,

Heb jij die Platinum whites al binnen? Ik ben namelijk erg benieuwd naar de kleur en de hoeveelheid licht die die dingen geven.

Misschien wat foto's waar je lampen met de LED verlichting aan staan?


Jep, ik ga ze dadelijk monteren en ga wat foto's posten.. Had bij de H8 ook niet meteen het waauuuw effect maar vind ze toch mooi.. Lichtopbrengst ga ik de komende dagen (en vooral nachten) in de gaten houden..

Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!