Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Smartie86 zei:Ziet er goed uit!! Bij mij zijn ze voorlopig chrome gespoten en worden ze binnekort gewrapped met spiegelfolie, maar wel een slim alternatief met zo'n chrome strip!! Ben benieuwd naar betere foto's want zo'n strip komt binnekort bij mij ook van pas voor de voorkant (niet de grill)
Grtz
Bas zei:Mooi!! Zeker die sportpedalen die maken het af
peterbaarlo zei:Mooie bak man, ik wil ook een mat zwart dak ! hoe bevalt het rijcomfort na verlaging?
Ger zei:ziet er goed uit Hakan en hoe zitten de kinderen nu gaan ze flink op en neer
groeten ger
BJK2 zei:Of veren weer verkopen en in plaats daarvan een schroefset kopen.. sommigen zijn hardheid instelbaar.
vwpolobm zei:Ik ben benieuwd naar de prijzen van Eibach veren en evt. kosten om erop te zetten.
Bas zei:Is het een leasewagen dan??
Dat je er dan zoveel aan mag veranderen had ik niet gedacht.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.