Handelen in Duitsland / in het Duits

Aangezien hier volgens mij vrij veel leden ook wel op Duitse sites (eBay, Polo9N.info etc.) zitten rond te struinen bied ik hierbij mijn 'hulp' aan.

Denk dat ik wel kan zeggen dat ik behoorlijk goed Duits spreek (ouders wonen er). Kan toch een stuk schelen in de conversatie ;)

Het is voor mij geen probleem de handel voor je uit te voeren, of het tegen een kleine vergoeding naar mijn Duitse adres te laten sturen waarna je het in Nederland kan ophalen/ ik het kan opsturen.

Als je vragen hebt, maar er niet goed uit komt in het Duits of je wil iets groots kopen maar de verzendkosten naar Nederland zijn te duur, stuur me dan even een berichtje.

Cheers, Mark
 
Ghopmeister zei:
ik gebruik altijd http://www.vertalen.nu daar kun je woorden en ook complete zinnen vertalen ;) Je moet alleen wel goed opletten dat je de juiste zins opbouw gebruikt anders krijg je kromme vertalingen!!!

Idd wat je zegt, mijn duits is ook niet al te best maar ik zie wel dat die zinnen die er met vertalen uitkomen niet kloppen
 
Ja, dat is inderdaad geinig om te gebruiken om berichten die naar jou worden gestuurd te gebruiken. Maar om daarmee nou berichten naar verkopers te sturen, lijkt me geen sterk plan als ik zie wat n onzin daar soms uitkomt ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!