Pigeon
Beheerder
Weet ik ff niet, maar we hebben een lampentabel rondzwerven op het forum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb natuurlijk nog de oude lampjes. 12 volt en 35 watt.Weet ik ff niet, maar we hebben een lampentabel rondzwerven op het forum.
Ken je niet nog een winkel die het verkoopt en misschien wel de juiste verkoopt?Zou moeten werken ja
De LED zitten er al in hehe.gewoon lampen vervangen naar led lampen en dan aangeven via obdeleven naar meestal algemene led dan weet de computer dat er led lampen inzitten, heb ze geoon bij ome ali weg en geen ene foutmelding
geen backup gemaakt van de leuchte instellingen van je auto, anders kan je het zo terugzettenDe LED zitten er al in hehe.
Vorig jaar is dit ook via obdeleven gedaan door @Antera , de melding uitgezet maar mijn Polo heeft laatst bij VW gestaan en alles is door VW gereset waardoor alles gewist is!
Nee, helaas niet en dan nog. Hoe had ik het zelf terug kunnen zetten dan als de back up op een usb stick zou staan? Ik heb dat software niet ofzo.geen backup gemaakt van de leuchte instellingen van je auto, anders kan je het zo terugzetten
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.