Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb gisteren een Kuda dashmount gekregen (voor naast de middenconsole) inclusief een brodit telefoonhouden. Nu komen hier 2 kabeltjes vanaf: een usb kabel en een audio kabeltje. Aangezien de onderkant van de Kuda mount ter hoogte van de onderkant van de radio zit (dus op de scheiding tussen de radio en de AC/verwarming-unit in, leek het mij het meest logische dat tussen de radio en de AC-unit de kabels weg zullen lopen (dan zie je ze bijna niet). Ze moeten echter naar de de 12v en de 3mm aux ingang die beide in het gedeelte onderin de middenconsole zitten (onder de AC-unit).
Of is het mogelijk om ergens 5V vanaf te halen? of 12V om te bouwen naar 5V voor de USB-kabel, die dan niet in de 12V aansluiting hoeft (minder kabels daar is beter).
Iemand hier een goed idee over wat ik het beste kan doen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.