Laat me maar ff weten als je met de baas thuis gesproken hebt stuur je maar ff aa PBtjeHeb nog niks, zat alleen al een tijdje met het idee te spelen.
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI 135PK
Laat me maar ff weten als je met de baas thuis gesproken hebt stuur je maar ff aa PBtjeHeb nog niks, zat alleen al een tijdje met het idee te spelen.
2020 zelfs, hij biedt zelf een dakkoffer aan + dakdragers volgens mijDit is een advertentie van 2021. Dus verwacht weinig reactie. Een dak koffer heb ik niet voor je. Maar dakdragers voor de polo heb ik nog, die mogen in de verkoop. Setje thule dragers. Mocht je interesse hebben stuur maar even een bericht.
Ja maar je snapt niet, dat als hij de dragers van @guus6r koopt, een dakkoffer ook ergens anders kan kopen? Een set met beide zal een stuk moeilijker worden.2020 zelfs, hij biedt zelf een dakkoffer aan + dakdragers volgens mij
Daar ben ik na 2 jaar ook wel benieuwd naarMischien heeft hij de spullen nog wel
Laat maar weten als je de dragers wilt. Denk dat een combinatie dragers en koffer specifiek voor een polo vinden een mooie uitdaging zal zijn.Sodemieters, ik dacht dat het van een maand terug was, niet goed opgelet! Bedankt voor het opmerken!
Dakdragers en koffer zoek ik nog even verder naar, koop ze liefst als combi namelijk.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.