Jij weet wel hoe je je vriendin gerust kan stellen he? Ze vraagt al waar je bent om te checken of alles goed is en dan stuur je dit
Let op wat hij ook zegt, "toenmalig" dus je weet het al héJij weet wel hoe je je vriendin gerust kan stellen he? Ze vraagt al waar je bent om te checken of alles goed is en dan stuur je dit
Jij weet wel hoe je je vriendin gerust kan stellen he? Ze vraagt al waar je bent om te checken of alles goed is en dan stuur je dit
Haha ja denk wel dat dat 1 van de redenen wasLet op wat hij ook zegt, "toenmalig" dus je weet het al hé
als ik @Efeabi mag geloven kan daar dus nog 100 km/h bij. tenzij het niet met een polo aw 1.0 tsi was.Volgens Flitsmeister is mijn record 219km/h. Maar dit zal wel met de auto van mijn ex partner geweest zijn.
Zelf weet ik dat ik op de autobahn rond de 180km/h heb aangetikt. Ik had nog over maar mijn banden kunnen maar max tot 190km/h aan, harder dan 190 durf ik dus niet, haha.
Lol, ik vond mn 1.0 aw al flink zoekende bij remmen vanaf 200, laat staan daar nog veel bovenop.als ik @Efeabi mag geloven kan daar dus nog 100 km/h bij. tenzij het niet met een polo aw 1.0 tsi was.
Ik kan je vertellen dat mijn polo aw 1.0 tsi met 20 pk meer zonder tuning nog niet eens in de buurt is geweest van 273 km/u. Wellicht was het een hele steile helling?als ik @Efeabi mag geloven kan daar dus nog 100 km/h bij. tenzij het niet met een polo aw 1.0 tsi was.
vrije val zou wel in de buurt komenIk kan je vertellen dat mijn polo aw 1.0 tsi met 20 pk meer zonder tuning nog niet eens in de buurt is geweest van 273 km/u. Wellicht was het een hele steile helling?
Ik heb idd geen Polo AW, heb een 1.0 6C met 140 pk.als ik @Efeabi mag geloven kan daar dus nog 100 km/h bij. tenzij het niet met een polo aw 1.0 tsi was.
Het gaat om de (mogelijke) AW van @Efeabi, zie zijn reactie met zijn topsnelheid.Ik heb idd geen Polo AW, heb een 1.0 6C met 140 pk.
Excuus, stond een beetje rottig. Dank.Het gaat om de (mogelijke) AW van @Efeabi, zie zijn reactie met zijn topsnelheid.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.