Hardst wat je gereden hebt in je polo !

In het begin wilde hij niet harder dan 185 km/h. Maar na een half uurtje trappen gaf de teller uiteindelijk 195 km/h aan en meer zat er niet in..

Volkswagen  Polo 6C 
Deze zomer deed mijn 105pk 1.2TSI met 1972xx op teller 189kmh GPS.. Ging geen streep harder..in zijn 5.. Het voelt altijd als een begrenzer, want bij 188 GPS houdt hij plotseling in.

190 op teller en 183 op GPS, en dat met mijn 1.2TSI BM 90PK! Had eerlijk gezegd nog wel het gevoel dat ik nog niet op het maximum zat.

Volkswagen  Polo 
Je zit er ook niet fijn er naast maar durfde nog wel een foto te maken :shock:.

Hardste met mijn polo? 152 ong:mrgreen:

Vandaag zat ik rond de 170 met mijn oude dame. Reden via Duitsland terug naar huis vanaf Groningen. Ze was nog aan het klimmen maar toen werd het wat drukker en gas maar losgelaten

New record voor mijn 1.2tje:
Vandaag 214km/h op de teller, op de rondweg van München, tot aan het dak vol beladen, op ron98, winterbanden en in (vooral eenzijdige) strijd met een Porsche Macan Turbo.:mrgreen:

Vooral trots en beloond met octaan 100;)

Volkswagen  Polo 6C 
190, trouwens....onder de gaspedaal op de vloer zit en rubber....waar dient deze voor, neem aan als je die weg haalt dat de auto niet harder gaat.

Volkswagen  Polo 9N3 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!