Hardware aanpassing h4>h7 polo 6r geen dimlicht bij inschakeling dimlicht

Hoi allemaal,
Ik heb mijn H4 koplampen vervangen door H7 koplampen. Nu doet zich het bekende probleem voor dat het dimlicht uitschakelt als ik het grootlicht aanzet. Wie in regio Limburg/Brabant kan dit probleem voor mij oplossen. Uiteraard tegen vergoeding.

Alvast bedankt voor jullie respons!

Vriendelijke groet,
Ron

Dat is dacht ik een geen hardware aanpassing maar een aanpassing in de software om het normaal te alten werken.

Dat ligt aan het type ;)
Bij bluemotion (technology) auto's gaat het inderdaad gewoon via de software en een easyline of trendline had dacht ik wel een hardware aanpassing nodig.

@TS, leg je probleem eens voor aan vagtechniek, allicht dat zij jou kunnen helpen ;)

VW  6R 
Vagcom:

09 central electrics

long code helper

byte 22 --> bij h4 staat er 04, bij h7 zou er 00 moeten staan

wat ik ook wel eens lees: byte 18 van 61 naar 65 zetten

uiteraard alles met een vagcom/vcds kabel

bij de bluemotion gaat alle verlichting via de bcm

zoals hier bovenstaand vermeld lost nagenoeg altijd het problem op. De auto denkt nu namelijk nog steeds dat er H4 lampen in zitten en geen apart groot licht. Je mag ervoor langs komen bij me

ztvp0w.jpg

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!