In het algemeen, hoe bekender en vaker gebruikt (=vbulletin) hoe meer exploits er te vinden zijn.Ben vergeten er in te duiken vanavond nog eens een poging doen. Maar exploits ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In het algemeen, hoe bekender en vaker gebruikt (=vbulletin) hoe meer exploits er te vinden zijn.Ben vergeten er in te duiken vanavond nog eens een poging doen. Maar exploits ??
Exploits zijn scripts waarmee kwaadwillende in je software kunnen komen. Dan wordt er gebruik gemaakt van de technische tekortkomingen Beetje wat bij Wordpress ook is; veel mensen gebruiken het en dat maakt het interessant om aan te vallen. Daar tegenover staat echter wel dat zulke pakketten regelmatig updates krijgen ten behoeve van security.Maar wat zijn dat.
Pregnancy spinal cord?
Ik heb je gevraagd een tweede garage te maken zodat ik alles voor je over kon zetten. Hier geen reactie meer op ontvangenDit is al eerder ter sprake gekomen. Mij lukt het ook nergens en ik heb het op verschillende computers geprobeerd.. Echt jammer. Nu heb ik maar een halve garage Met broken images.
Pregnancy spinal cord?
Ow dat heb ik dan verkeerd opgevat. Dacht dat je het had over een tweede garage ivm het nieuwe forum. :roll: Maar als je een tweede garage aan kan maken; prima. Dan kan ik daarin alles over zetten. Ben benieuwd of dat de oplossing is.Ik heb je gevraagd een tweede garage te maken zodat ik alles voor je over kon zetten. Hier geen reactie meer op ontvangen
Punt is dat ik niet in jouw account kan ivm privacy Dus je moer zelf een tweede garage openen en dan doe ik de rest. Geef alleen een seintje als je dit hebt gedaan.Ow dat heb ik dan verkeerd opgevat. Dacht dat je het had over een tweede garage ivm het nieuwe forum. :roll: Maar als je een tweede garage aan kan maken; prima. Dan kan ik daarin alles over zetten. Ben benieuwd of dat de oplossing is.
http://forum.mypolo.nl/dto_garage.php?do=viewvehicle&v=1890Punt is dat ik niet in jouw account kan ivm privacy Dus je moer zelf een tweede garage openen en dan doe ik de rest. Geef alleen een seintje als je dit hebt gedaan.
Foto uploaden werkt nog steeds niet. Hmm vreemd.Het is gelukt als het goed is
Ik heb dit probleem ook. Kan wel uploaden, maar de foto's komen niet naar voren!
Het werkt weer! Bedankt!!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.