Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *FOTOUPDATE VELGEN
Je weet de locaties wel uit te zoeken he
Je weet de locaties wel uit te zoeken he
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hen6Ri zei:- GTI stuur (past scirocco stuur ook???)
- GTI of GTD pook passend maken (zou het ook gaan met een Scirocco pook??)
enz
Ik heb vanavond maar een Xenon kitje besteld (eXenon 6000k ze hadden geen 5000k helaas) Hij was in de aanbieding met 50% korting €95,- incl verzenden. Kun je geen buil aan vallen toch . Ben benieuwd of het makkelijk in te bouwen is en hoe het staat natuurlijk
De foto's zullen dan erg snel volgen natuurlijk!!
KYC zei:kdacht eerst Audio te gaan doen...best een duur geintje nog :shock:
Hen6Ri zei:Ik heb inderdaad een H4 Bi-Xenon kit besteld die canbus proof zou moeten zijn.. Ik heb geen H7 koplampen genomen, omdat ik de H4 koplampunit, met zwart binnenwerk mooier vind staan op een witte BM!! Maar hij was is de aanbieding, dus dacht waarom niet Het setje kost nu maar €95,00 maar normaal €180,00. Het is dus niet zo'n heel goedkoop Xenon setje, dus verwacht wel wat kwaliteit!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.