iichel
Exclusive lid
foutje kan gebeuren. op een polo met zo'n carplay rcd300 was 't wel de goeie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar haalt autopar ze ook gewoon vandaan, waarom denk je anders dat er zoveel "strategisch geplaatste" qr stickers zijn geplaatst op plekken waar ze niet horenIk schop wellicht mensen tegen het verkeerde been.
Maar ik had me setje toen de tijd via AliExpress en dat werkte perfect
eigenlijk alle niet-OEM camera's komen daar vandaan, da's inderdaad geen geheim zoals dov al aangeeftIk schop wellicht mensen tegen het verkeerde been.
Maar ik had me setje toen de tijd via AliExpress en dat werkte perfect
Dit lijkt mij in een korte oogopslag een Ali product die ze tegen een hoger tarief verkopen.Weet niet of ik hier een link mag delen, anders verwijder ik het weer.
Golf 6 achteruitrijcamera origineel VW Rns 510/Rns 315/ Rcd 510 - uwautoonderdeel
Complete achteruitrijcamera set voor uw Golf 6. Deze set is helemaal compleet en is gemakkelijk aan te sluiten. Na montage van deze set zal de camera automatisch inschakelen als u de versnelling...www.uwautoonderdeel.nl
In principe is dit ook goed toch mits je er een adapterplaat bij aanschaft?
Dat is wel een pittige prijs idd. Aan de andere kant, beter duur als niet te krijgen. Ik zie het verschil op de adapter na eigenlijk niet met die andere link, maar misschien zie ik dat verkeerd.Tja je vind het vast te duur
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.