@AnteraIk heb van het weekend een aftermarket camera ingebouwd dmv een kentekenverlichting houdertje. Inbouw ging soepel, 12v vinden was een uitdaging. Uiteindelijk aan een pin van mn radio connector gesoldeerd. Echter bleek dat mijn camera het nog niet deed, na wat speurwerk kwam ik tegen dat de camera aan gezet dient te worden via VDCS. Bij mijn garage hebben ze echter deze software niet. Iemand hier op t forum een adresje waar dit voor een fatsoenlijke prijs gefixt kan worden? Liefst in (midden) Brabant.
Ja moet gecodeerd worden.Iemand enig idee hoe het zit met de Discover Media met een retrofit? Moet deze ook gecodeerd worden? Voor een Polo AW
Bedankt. Ik heb een Polo 6R uit 2015. Ik heb een gewone camera gekocht, geen inklapbare. De camera heb ik tussen de kentekenverlichtingslampjes gemonteerd. Aan de camera zelf zit een tulp stekker met een rood draadje, en er zit een adapter aansluiting voor de elektriciteit. Aan het infotainment systeem zit een ca-vwm01 kabel die ervoor zorgt dat ik er een camera erop aan kan sluiten. Op die kabel zit ook een rood-witte draad en een groene draad.Welkom op het forum. Heb je een Polo 6C of AW? Kan het zijn dat je die handelingen te snel achter elkaar doet en de camera nog niet terug ingeklapt is? Ik ga er van uit dat je een inklapcamera in je logo hebt. Klopt dat?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.