Das geen echte r line (witte hemel) en achteraf xenon (geen koplampsproeiers) en de velgen kloppen ook niet
Scherp!Das geen echte r line (witte hemel) en achteraf xenon (geen koplampsproeiers) en de velgen kloppen ook niet
Auto ziet er goed uit..Is dit niet wat?
http://link.marktplaats.nl/m880258291
Een 1.6 TDI R-line met DSG, niks meer aan doen....
Of je moet de mijne willen kopen met nog minder kilometers..
Hier, ik dacht ook al van 1.6 R line? Kweenie of ze bestaan maar ik dacht alleen bij de 1.2..Das geen echte r line (witte hemel) en achteraf xenon (geen koplampsproeiers) en de velgen kloppen ook niet
1.6 tdi r-line bestaat gewoonHier, ik dacht ook al van 1.6 R line? Kweenie of ze bestaan maar ik dacht alleen bij de 1.2..
Dit is geen zuivere koffie volgensmij..
Auto ziet er goed uit..
Maar ik heb me twijfels over.. Er is geen NAP, dat is al een punt dus er kan gesjoemeld zijn met de km's..
Ten tweede klinkt de naam niet als een erkend garage.. Klinkt meer op een Turkse garage oid.
NO OFFENSE maar ik ga niet nog een x een auto bij een turk of oid kopen.. Ben al een x genaaid door Mennos Autobedrijf..
Ik koop het bij een erkende garage.. Die zijn vaak wel van Nederlanders ..En als je een keer genaaid bent door een Nederlander? Bij wie ga je dan je auto kopen?
Autohandelaren zijn helaas vaak naaiballen. Het komt niet door afkomst.
Ik koop het bij een erkende garage.. Die zijn vaak wel van Nederlanders ..
Bij nederlanders word je ook genaaid, maar dat komt niet zo vaak voor..
Nogmaals NO OFFENSE om mijn turkse broeders te beledigen ofzo..
Ehhhhh, ik houd niet alles bij, maar op inet staat er genoeg recensies van mensen die "genaaid" zijn door garagebedrijven.. En er zit toch een kern van waarheid inZijn er statistieken van erkende autogarage's waarvan de eigenaren Turks en Nederlands zijn waardoor je kunt uitmaken dat de erkende Turkse autogarage's vaker hun klanten naaien?
Hmm oke. Dus ik moet op zoek gaan naar alleen achterveren die 1.5mm korter zijn.
Ik denk dat de GTI achterveren hier aan voldoen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.