Ik heb mijn Polo op autoscout gezet.
Niet dat ik van mijn auto af wil ofzo. Maar ik wil m best verkopen als iemand er genoeg geld voor over heeft.
Ik ga namelijk voor een lange tijd naar het buitenland, en aan de ene kant denk ik, dat ik m dan best kan verkopen en als ik terug kom ik weer een andere auto koop.
Op dit moment ben ik van plan om mijn auto dus voor een lange tijd te laten schorsen en stil te laten staan ergens, maar als er een goede bieder is, dan mag die m hebben.
http://ww3.autoscout24.nl/classified/271717985
wow. ik ben verliefd op je polo.... jammer dat hij teveel km heeft
Inderdaad ... voor een diesel hele reële kilometers.120.000 voor een diesel auto uit 2011 vind je veel? Dat is 30.000 per jaar. Dat is alles behalve veel voor een diesel.
De mijne stond op 0 toen ik hem gekocht hebDe mijne stond op 114K toen ik hem kocht..
T liefst heb ik toch een die onder de ton gereden heeft..
ik snap je redenatie, echter, ik ga dan van een auto met 80.000km naar 120.000120.000 voor een diesel auto uit 2011 vind je veel? Dat is 30.000 per jaar. Dat is alles behalve veel voor een diesel.
Haha,De mijne stond op 0 toen ik hem gekocht heb
[emoji14]
Ik snap jou ook wel maar onderhoud is toch echt het belangrijkst.ik snap je redenatie, echter, ik ga dan van een auto met 80.000km naar 120.000
ik zou eerder naar de geschiedenis en onderhoud kijken dan km-stand...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.