JA maar ik moet mijn auto kunnen inruilen [emoji14]Als je voor die 2e gaat kun je net zo goed de mijne kopen, haha.
Een met minder km's op de teller en meer opties dan mijn huidige BM, waarbij de prijs nog meevalt..@Wicko071
Waarom zou je je BM voor een andere BM inruilen? Waarom dan geen 1.6TDI?
Haha! Ja bedankt iichel De mensen die bij mij over de vloer komen zien een auto toch alleen als een vervoersmiddel/ blik om van A naar B te komen. Die zien niet eens dat de kentekenplaat verdwenen is
Ik snap dat je blij bent met bovenstaande, maar om dit nu in 3 verschillende topics te melden...Beste mypolo leden,
Vandaag heb ik een paar onderdelen besteld voor de polo gti 6r met een hoge verwachting kwa eindresultaat.
-supersprint downpipe zonder cat of 200 cells cat een rechte stuk vanaf de turbo naar de uitlaat. ( heb een handgemaakte uitlaat systeem zonder middendemper en een aangepast einddemper.
-cold air intake van volkswagen racing.
-brakemax remschijven+blokken voor en achter.
Wat ik had al stage 1 chip van tunex erin hangen maar na de upgrades ben ik van plan om het te verhogen naar stage 2 motorisch en stage 1 dsg tuning ook word het geremapd zodat ik geen brandende motorlamp krijg wegens het verwijderen van de cat vanaf de turbo.
Hebben mensen hier ervaring met de aanpassingen die ik ga verrichten zo ja kun je a.u.b je ervaringen delen. Ook wil ik graag horen als jullie handige tips of ideen hebben. Elke extra die we kunnen insteken in onze auto is mooi meegenomen natuurlijk als het resultaat met zich mee levert.
Mvg,
moet jij niet op vakantie zijn of zo?Ik snap dat je blij bent met bovenstaande, maar om dit nu in 3 verschillende topics te melden...
Excuses dacht dat het effectiever zou zijn als ik op meerdere berichten zou reageren.Ik snap dat je blij bent met bovenstaande, maar om dit nu in 3 verschillende topics te melden...
Dat klopt ik ben ook nieuw.Oh is dat het.. Dacht miss ben je nieuw en niet helemaal bekend met de subtopics.. [emoji14]
Very nice!!!Ook maar eens Polo muurdecoratie laten maken
Thanks voor de tip @R-Vera !!
(Hoogglans, vandaar de reflectie)
Ook maar eens Polo muurdecoratie laten maken
Thanks voor de tip @R-Vera !!
(Hoogglans, vandaar de reflectie)
Thanks !!Onwijs gave foto! Nu ik dit zo voorbij zie komen, moet ik het misschien ook maar eens overwegen.
Even iets anders hoor; Waar heb je dat chrome uitlaat stuk vandaan, ziet er echt 10x beter uit
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.