In Rusland zie je ook veel rechtsgestuurde auto's, maar zo'n oplossing heb ik nog niet gezien
Geen idee waar dat ligt. Maar het Louwman museum waar ik geweest ben, ligt in Den Haag.Louwman museum is in Raamsdonksveer toch? 500 meter van mij af.
Aww! Cute little Lupo. Mijn eerste wagen. Zal hem nooit vergeten. Helaas lag daar niet zo'n blok in!
Haha leuk!Aww! Cute little Lupo. Mijn eerste wagen. Zal hem nooit vergeten. Helaas lag daar niet zo'n blok in!
My cute little Polo is naar JD geweest... Dat is stap één.Haha leuk!
Misschien is het te overwegen om zo een blok in de R line te plaatsen?
Ja dat had ik al vernomen van Mr blue en Johan, toen ze op een M&G waren..My cute little Polo is naar JD geweest... Dat is stap één. [emoji14]
Kom maar met bewijs !!Hij is van een oude man geweest en daar heb ik bewijs van
Alleen al die schrijfstijl, tenenkrommend.heb jij wel eens een klacht geen lichamelijke bedoel ik, maar een klacht over product of dienst.
Kijk dan een keer op klachten kompas, had ooit een klacht bij media markt en is opgelost.
Soms lees ik even op de klachten regen die binnen komen, en kom deze klacht toevallig tegen.
Misschien een bekende van hier?
http://www.klachtenkompas.nl/autobe...1-dag-gereden-daarna-moeten-inruilen-voor-250
Lekker kort ook.Helder verhaal zeg
Wat is hier zo Sjonnie aan? Ik vind het wel een mooi ding.Mooie sjonnie polo he?
Ehmm alle kleuren van de regenboog?Wat is hier zo Sjonnie aan? Ik vind het wel een mooi ding.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.