Het grote 'Gooi het eruit' topic!

809c21a026bf0300556dcc4731968e4a.jpg

Heren en Dames, graag jullie input!

Ik zit heel erg te twijfelen om een jong gebruikte Polo 6R GTI aan te schaffen. (Hij is van een oude man geweest en daar heb ik bewijs van.)
Vandaar dat ik een aantal vragen heb. De polo ken ik, heb er natuurlijk voor m'n R ook een gehad.

Ik rijd nu gemiddeld 1 op 5 hoe zit dat met de GTI?

Is de 1.4 motor makkelijk te kietelen?

Zijn er nog veel problemen met het olie verbruik?

Hoe zit het met het comfort?

Zijn de DSG bakken van deze auto betrouwbaar?

Ja ja! Overwegingen. Of heeft iemand een alternatief in de zelfde prijsklasse?

Alvast bedankt?

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
heb jij wel eens een klacht geen lichamelijke bedoel ik, maar een klacht over product of dienst.
Kijk dan een keer op klachten kompas, had ooit een klacht bij media markt en is opgelost.
Soms lees ik even op de klachten regen die binnen komen, en kom deze klacht toevallig tegen.
Misschien een bekende van hier?
http://www.klachtenkompas.nl/autobe...1-dag-gereden-daarna-moeten-inruilen-voor-250
Alleen al die schrijfstijl, tenenkrommend.:eek::confused:o_O
Zo'n iemand zou ik niet serieus nemen.

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!